تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : ۴۳۳۰۹۲
توسط اتاق بازرگانی انجام گرفت

توزیع کپسول اکسیژن در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

۰
توزیع کپسول اکسیژن در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛با همکاری جامعه نیکوکاری ابرار و کمپین نفس، ۲۵ عدد کپسول اکسیژن تهیه و از طریق مجمع خیرین سلامت در ۸ استان کشور توزیع شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در جدیدترین اقدام مشترک میان ابرار و کمپین نفس، پویش فعالان اقتصادی برای عبور از بحران کرونا، ۲۵ عدد کپسول اکسیژن تهیه و از طریق مجمع خیرین سلامت در ۸ استان کشور توزیع شد. مجمع خیرین سلامت کشور، مسئولیت نیازسنجی و راستی آزمایی نیازها و تحویل محصولات در مراکز استانی را بر عهده داشته است.
کپسول‌های اکسیژن تهیه‌شده در بیمارستان استان‌های گلستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمانشاه، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان (جیرفت) توزیع‌شده است.

با توجه به ادامه همه‌گیری کرونا و افزایش مراجعات به بیمارستان‌ها، نیاز مبرم به تعداد بیشتری کپسول‌های اکسیژن به‌ویژه در شهرستان‌ها و مناطق کمتر برخوردار کشور، وجود دارد. جامعه نیکوکاری ابرار آماده دریافت کمک‌های فعالان اقتصادی است و علاقه‌مندان می‌توانند به روش‌های زیر اقدام کنند.
شماره‌حساب بانک ملی: ۰۱۱۰۷۱۲۳۴۴۰۰۸
شماره روی کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۳۲۲۱
نام صاحب حساب: جامعه نیکوکاری ابرار
از ابتدای شیوع همه‌گیری ویروس کرونا، فعالان اقتصادی بخش خصوصی تلاش کرده‌اند همسو با مسئولیت اجتماعی و وظیفه انسانی، از تبعات منفی این‌همه گیری به‌ویژه بر اقشار کمتر برخوردار بکاهند. بدین منظور، جامعه نیکوکاری ابرار، وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در همکاری نزدیک با فعالان اقتصادی، فعالیت‌های چندی را در حوزه‌های مختلف، برنامه‌ریزی و اجرا کرده است که ازجمله می‌توان به «پویش هزار امید؛ تهیه ۱۰۰۰ عدد تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند» اشاره کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی به بیان توضیحاتی درباره رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از ...
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
1