کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توسط اتاق بازرگانی انجام گرفت

توزیع کپسول اکسیژن در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

26 فروردين 1400 ساعت 22:34

با همکاری جامعه نیکوکاری ابرار و کمپین نفس، ۲۵ عدد کپسول اکسیژن تهیه و از طریق مجمع خیرین سلامت در ۸ استان کشور توزیع شد.


با همکاری جامعه نیکوکاری ابرار و کمپین نفس، ۲۵ عدد کپسول اکسیژن تهیه و از طریق مجمع خیرین سلامت در ۸ استان کشور توزیع شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، در جدیدترین اقدام مشترک میان ابرار و کمپین نفس، پویش فعالان اقتصادی برای عبور از بحران کرونا، ۲۵ عدد کپسول اکسیژن تهیه و از طریق مجمع خیرین سلامت در ۸ استان کشور توزیع شد. مجمع خیرین سلامت کشور، مسئولیت نیازسنجی و راستی آزمایی نیازها و تحویل محصولات در مراکز استانی را بر عهده داشته است.
کپسول‌های اکسیژن تهیه‌شده در بیمارستان استان‌های گلستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، ایلام، کرمانشاه، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان (جیرفت) توزیع‌شده است.

با توجه به ادامه همه‌گیری کرونا و افزایش مراجعات به بیمارستان‌ها، نیاز مبرم به تعداد بیشتری کپسول‌های اکسیژن به‌ویژه در شهرستان‌ها و مناطق کمتر برخوردار کشور، وجود دارد. جامعه نیکوکاری ابرار آماده دریافت کمک‌های فعالان اقتصادی است و علاقه‌مندان می‌توانند به روش‌های زیر اقدام کنند.
شماره‌حساب بانک ملی: ۰۱۱۰۷۱۲۳۴۴۰۰۸
شماره روی کارت: ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۳۲۲۱
نام صاحب حساب: جامعه نیکوکاری ابرار
از ابتدای شیوع همه‌گیری ویروس کرونا، فعالان اقتصادی بخش خصوصی تلاش کرده‌اند همسو با مسئولیت اجتماعی و وظیفه انسانی، از تبعات منفی این‌همه گیری به‌ویژه بر اقشار کمتر برخوردار بکاهند. بدین منظور، جامعه نیکوکاری ابرار، وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در همکاری نزدیک با فعالان اقتصادی، فعالیت‌های چندی را در حوزه‌های مختلف، برنامه‌ریزی و اجرا کرده است که ازجمله می‌توان به «پویش هزار امید؛ تهیه ۱۰۰۰ عدد تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند» اشاره کرد.


کد مطلب: 433092

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433092/توزیع-کپسول-اکسیژن-بیمارستان-های-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1