کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فوت کودک ۷ ساله بر اثر کرونا؛

فوت ۵ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

26 فروردين 1400 ساعت 17:23

۵ کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.


5 کهگیلویه و بویراحمدی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.
به گزارش کبنانیوز، امروز پنج شنبه (26 فروردین 1400) رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان به 515 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته 5 هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند که یکی از آنها کودک ۷ ساله است.
پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 533 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که 152 نفر از این بیماران مبتلای قطعی و 23 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از هزار و 342 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، 45 درصد موارد مثبت است و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد، گچساران، باشت، چرام، لنده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۳۱ هزار و ۲۰۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
یزدان پناه بیان کرد: روند افزایشی کرونا در استان از اسفند ماه شروع و همزمان با سفر‌ها و جابجایی‌های گسترده نوروزی شهروندان به استان شتاب گرفته و در مسیر صعودی قرار دارد.
یزدانپناه گفت: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است.


کد مطلب: 433088

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433088/فوت-۵-بیمار-مبتلا-کرونا-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1