کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیامی انجام گرفت

پیام تقدیر و تشکر خانواده‌های «خانی و براتی» از مردم و مسئولان

26 فروردين 1400 ساعت 12:43

خانواده‌های داغدیده خانی و براتی فر با ارسال پیامی از اقشار مختلف مردم و مسئولان به جهت شرکت در مراسم تشییع، تدفین و خاکسپاری مرحومین «مهندس محمد خانی و دکتر پیروز براتی فر» تشکر و قدردانی کردند.


خانواده‌های داغدیده خانی و براتی فر با ارسال پیامی از اقشار مختلف مردم و مسئولان به جهت شرکت در مراسم تشییع، تدفین و خاکسپاری مرحومین «مهندس محمد خانی و دکتر پیروز براتی فر» تشکر و قدردانی کردند.
 به گزارش کبنانیوز از چرام، متن پیام بشرح زیر است:
 من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق
 در مقابل اقیانوس مهر و محبت بیکران شما عزیزان و خوبان که قلب مهربانتان را بر ما گشودید و باران لطف و محبتتان بر شعله‌های اندوه و جگرسوز دو نخبه علمی شهرستانمان جاری گردید، زبان عاجز از گفتن و قلم ناتوان از نوشتن است.
 از قتل ناجوانمردانه و حزن انگیز دو نخبه علمی شهر و دیارمان مهندس محمد خانی و دکتر پیروز براتی فر، نخبگانی که در اخلاق، رفتار، کردار و منش اجتماعی زبانزد عام و خاص بودند، دل‌ها همه سوخت و کمرها خمیده شد.
 لطف پروردگار بزرگ و حضور صمیمی شما سروران معظم، دوستان، اقوام، آشنایان و همتباران گرامی از بدو حادثه تاکنون، گرمای امید را در کالبد خسته، رنجیده و محزون ما ایجاد نمود. لذا، به حکم ادب و قدرشناسی، از حضور مردم نوع دوست و شهیدپرور شهرستان چرام، شهرستان‌های همجوار، نماینده محترم ولی فقیه در استان، شورای تأمین استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان چرام، نماینده محترم شهرستان‌های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ادوار گذشته، امام جمعه محترم، روحانیت معظم و معزز، فرماندار محترم و مجموعه همکاران، بخشدار محترم و دهیاران گرامی شهرستان، پرسنل فداکار نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج)، دادگستری شهرستان، آموزش و پرورش شهرستان‌های چرام و زیدون، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، درمانگاه چرام، ارگان‌های مختلف دیگر، طایفه بزرگ بایاری و دیگر طوایف محترم شهرستان که در این حادثه غم انگیز با ما ابراز همدردی نموده و نهایت همکاری را داشته‌اند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نماییم.
همچنین از طایفه بزرگ بایاری و دیگر بستگان به ویژه جوانان عزیز که تاکنون برای حفظ نظم، امنیت و آرامش منطقه، علی رغم سنگینی این فاجعه هولناک، نجابت و خویشتنداری به خرج داده و تابع خواسته به حق ما از طریق قانون بوده‌اند، نهایت سپاس و امتنان را داریم و از مراجع قضایی و قانونی خواهان پیگیری ابعاد پرونده این ضایعه هولناک، فجیع و حزن انگیز توسط شرور سابقه دار و همدستانش در سریع‌ترین زمان ممکن و برخورد شدید و بازدارنده با عاملان، مسببان و مشوقان این افراد شرور هستیم.
 لازم به ذکر است که با انجام هرگونه اقدام ناشایست از قبیل تضییع حقوق شهروندی و آسیب رساندن به جان و اموال دیگران کاملاً مخالف بوده و فصل الخطاب ما قانون خواهد بود.
امیدواریم که به حول و قوه الهی بتوانیم پاسخگوی محبت‌های بیکران همه شما عزیزان و سروران گرامی باشیم.


کد مطلب: 433076

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433076/پیام-تقدیر-تشکر-خانواده-های-خانی-براتی-مردم-مسئولان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1