تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۴۳۳۰۷۶
با صدور پیامی انجام گرفت

پیام تقدیر و تشکر خانواده‌های «خانی و براتی» از مردم و مسئولان

۲
پیام تقدیر و تشکر خانواده‌های «خانی و براتی» از مردم و مسئولان
کبنا ؛خانواده‌های داغدیده خانی و براتی فر با ارسال پیامی از اقشار مختلف مردم و مسئولان به جهت شرکت در مراسم تشییع، تدفین و خاکسپاری مرحومین «مهندس محمد خانی و دکتر پیروز براتی فر» تشکر و قدردانی کردند.
 به گزارش کبنا نیوز از چرام، متن پیام بشرح زیر است:
 من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق
 در مقابل اقیانوس مهر و محبت بیکران شما عزیزان و خوبان که قلب مهربانتان را بر ما گشودید و باران لطف و محبتتان بر شعله‌های اندوه و جگرسوز دو نخبه علمی شهرستانمان جاری گردید، زبان عاجز از گفتن و قلم ناتوان از نوشتن است.
 از قتل ناجوانمردانه و حزن انگیز دو نخبه علمی شهر و دیارمان مهندس محمد خانی و دکتر پیروز براتی فر، نخبگانی که در اخلاق، رفتار، کردار و منش اجتماعی زبانزد عام و خاص بودند، دل‌ها همه سوخت و کمرها خمیده شد.
 لطف پروردگار بزرگ و حضور صمیمی شما سروران معظم، دوستان، اقوام، آشنایان و همتباران گرامی از بدو حادثه تاکنون، گرمای امید را در کالبد خسته، رنجیده و محزون ما ایجاد نمود. لذا، به حکم ادب و قدرشناسی، از حضور مردم نوع دوست و شهیدپرور شهرستان چرام، شهرستان‌های همجوار، نماینده محترم ولی فقیه در استان، شورای تأمین استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان چرام، نماینده محترم شهرستان‌های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ادوار گذشته، امام جمعه محترم، روحانیت معظم و معزز، فرماندار محترم و مجموعه همکاران، بخشدار محترم و دهیاران گرامی شهرستان، پرسنل فداکار نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج)، دادگستری شهرستان، آموزش و پرورش شهرستان‌های چرام و زیدون، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، درمانگاه چرام، ارگان‌های مختلف دیگر، طایفه بزرگ بایاری و دیگر طوایف محترم شهرستان که در این حادثه غم انگیز با ما ابراز همدردی نموده و نهایت همکاری را داشته‌اند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نماییم.
همچنین از طایفه بزرگ بایاری و دیگر بستگان به ویژه جوانان عزیز که تاکنون برای حفظ نظم، امنیت و آرامش منطقه، علی رغم سنگینی این فاجعه هولناک، نجابت و خویشتنداری به خرج داده و تابع خواسته به حق ما از طریق قانون بوده‌اند، نهایت سپاس و امتنان را داریم و از مراجع قضایی و قانونی خواهان پیگیری ابعاد پرونده این ضایعه هولناک، فجیع و حزن انگیز توسط شرور سابقه دار و همدستانش در سریع‌ترین زمان ممکن و برخورد شدید و بازدارنده با عاملان، مسببان و مشوقان این افراد شرور هستیم.
 لازم به ذکر است که با انجام هرگونه اقدام ناشایست از قبیل تضییع حقوق شهروندی و آسیب رساندن به جان و اموال دیگران کاملاً مخالف بوده و فصل الخطاب ما قانون خواهد بود.
امیدواریم که به حول و قوه الهی بتوانیم پاسخگوی محبت‌های بیکران همه شما عزیزان و سروران گرامی باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی به بیان توضیحاتی درباره رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از ...
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
1