تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب : ۴۳۲۹۴۲
در صحن علنی مجلس؛

افشاگری تند نماینده مجلس درباره اقدامات زاکانی در مرکز پژوهش‌های مجلس و رئیس جمهور ( + فیلم )

۸
۲
افشاگری تند نماینده مجلس درباره اقدامات زاکانی در مرکز پژوهش‌های مجلس و رئیس جمهور ( + فیلم )
کبنا ؛نماینده مردم گرمسار در مجلس خواستار شفاف سازی در مورد عملکرد ساختار سازمانی مرکز پژوهش‌ها و همچنین اخباری مبنی بر پرداخت‌های نامتعارف و خارج از روابط استخدامی در این مرکز شد.
به گزارش کبنا و به نقل از ایسنا، اردشیر مطهری در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس گفت: مجلس نماد قانون گرایی است و انتظار می‌رود قانون را بیش از این رعایت کند. اخیرا در مرکز پژوهش‌ها که کلا ۵ معاونت در ساختار سازمانی دارد، ١۴ معاون با حکم رئیس مرکز پژوهش‌ها منصوب شده. جناب آقای زاکانی رعایت قانون از شما به عنوان نماینده و رییس مرکز پژوهش‌ها که متعلق به ملت و نمایندگان است، بیش از سایرین انتظار است.
همچنین اخباری در مبنی بر پرداخت‌های نامتعارف و خارج از روابط استخدامی و سازمانی به گوش می‌رسد، این مطلب هم شفاف سازی شود، ممنون می‌شوم. این نکته را یادآوری می‌کنم جناب آقای زاکانی با تأسیس غیرقانونی مرکز پژوهش‌ها در قم اعتراض علمای این شهر را برانگیخته‌اید، سؤال بنده این است که مگر قرار نبود مرکز تحقیقات اسلامی قم امور مربوط به اسلامیت و تحقیقات و طرح‌های مجلس را عهده دار باشد، این مد نظر باشد.
وی خطاب به رییس مجلس افزود: از آقای قالیباف که هیات امنای مرکز پژوهش‌ها است تقاضا دارم نسبت به اصلاح این ساختار سازمانی اقدام کند.
مطهری مدعی شد: همچنین اخباری مبنی بر پرداخت‌های نامتعارف و خارج از روابط استخدامی و سازمانی در مرکز پژوهش‌ها به گوش می‌رسد که لازم است شفاف سازی شود.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مدعی شد: تأسیس شعبه مرکز پژوهش‌ها در قم اعتراض‌ها را برانگیخته، مگر قرار نبود مرکز تحقیقات اسلامی قم امور مربوط به اسلامیت طرح‌های مجلس را عهده دار شود؟
مطهری در تذکر دیگری از عملکرد فتاح رییس بنیاد مستضعفان به شدت انتقاد کرد.
یک مطلب که برادر عزیزم دکتر خانی نماینده شاهرود فرموند: آقای فتاح برادر من 70 نماینده یعنی 70 شهرستان متفاوت نماینده میلیون‌ها آدم شما شجاعت نداشتید که سر حرف خود در خصوص شفاف سازی اماکن بنیاد بایستید و پس از گفتن عذرخواهی کردید، این چه دکان و دستگاهی که برای خودتان درست کرده‌اید، بنده شخصاً 6 بار درخواست ملاقات با شما را داشته‌ام، این دکان و دستگاه در جمهوری اسلامی جایی ندارد، برخی می‌گویند شما حزب‌اللهی هستید والا من حزب الهی بودن در این رفتار نمی‌بینم فتاح.
نماینده مردم گرمسار همچنین خواستار رسیدگی به اتهاماتی که به نزدیکان به رییس جمهور زده می‌شود، شد و تاکید کرد که رییس جمهور باید در این زمینه سازنده‌تر برخورد کند.
  
مردم میدونید چه می‌گویند، آقای رئیس جمهور، مردم می گویند برادر رئیس جمهور دزده و برادرِ معاون اول دزدهِ و دختر وزیر دزدهِ، فلان وزیر دزدهِ، یک چنین کسی اگر در ادارات اجرایی خدای نکرده تو همین شوارهای روستا تعیین صلاحیت شود داداشش یک بسط تریاک کشیده باشد پدرش را می‌سوزانیم حال برادر رئیس جمهور دزده آقای رئیس جمهور از این موضوع حیا نمی‌کند.
علی نیکزاد که اداره جلسه مجلس را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر گفت: طبق اصل ٨۶ قانون اساسی نمایندگان آزادند فرمایشاتشان را داشته باشند، اما آیین نامه مجلس قیدی را گذاشته، بنابراین نکته اول را می‌شد از رییس مرکز پژوهش‌ها سوال کرد و ایشان پاسخ دهد، مباحث دیگر هم حق شماست، ولی باید حقوق افراد را هم در نظر گرفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدعلمی
Romania
زاکانی مثلث شوم در کمچه داره هیشکه زورش نمی رسه آینده را ببین ؟؟؟؟!!!!!!!!؟؟؟؟!!!!؟؟
مجلس ا
Iran, Islamic Republic of
این آقا همچنین که به اسم انقلابی عمل کردن مردم گچساران وباشت رو یک سال از پیشرفت عقب انداختند واز داشتن نماینده ای نترس ومدیرمحروم کرد
Iran, Islamic Republic of
واقعا
عادل
Iran, Islamic Republic of
ذاکانی همیشه اهل خلاف بوده ...
خیانت
Iran, Islamic Republic of
خیانت به همه
Iran, Islamic Republic of
اون از موضوع بذرپاش اینم از این. فکر کنم حالا اون اقلیتی هم که فکر میکردند زاکانی دغدغه ی مبارزه با فساد رو داره در کمتر از یک سال فهمیدن تا چه حد این فکر پوچ و خنده دار بود. هدف یک چیز بود، حذف تاجگردون به هر شکل ممکن. ما فکر میکردیم باید چند سال بگذره تا همه چیز روشن بشه ولی چه زود معلوم شد.
برنامه نویس
Iran, Islamic Republic of
همین که کلک تاجگردونتون رو کند من ممنونش هستم .
Iran, Islamic Republic of
همیشه گفتم باید نسبت به کسی/با احتیاط برخورد کرد چون شاید بخواد با ظاهرش افراد ظاهر بین رو فریب بده
برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی به بیان توضیحاتی درباره رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از ...
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
فایل های مرتبط
1