کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی ابلاغی از سوی حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

پست جدید شاهرخ کناری در استانداری کهگیلویه و بویراحمد

22 فروردين 1400 ساعت 23:09

شاهرخ کناری فرماندار سابق بویراحمد با امضاء حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مشاور استاندار با پست سازمانی 4-23 منصوب شد.


شاهرخ کناری فرماندار سابق بویراحمد با امضاء حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مشاور استاندار با پست سازمانی 4-23 منصوب شد.
به گزارش کبنا،  شاهرخ کناری فرماندار سابق شهرستان بویراحمد با حکم حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مشاور استاندار با پست سازمانی 4-23 منصوب شد.
کلانتری در حکم کناری آورده است؛
«با عنایت به حسن سوابق، تعهد و تخصص مربوطه به موجب این ابلاغ، جنابعالی به عنوان مشاور پست سازمانی شماره 4 -23 در تشکیلات استانداری منصوب می‌شوید امید است با اتکال به خداوند منان و تلاش و پیگیری در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در امور محوله موفق و موید باشید
به گزارش کبنا، شاهرخ کناری در دوره‌ای از سال 92 به عنوان معاون فرماندار شهرستان بویراحمد خدمت کرده و پس از آن سمت فرمانداری این شهرستان را برعهده داشته است. چندی پیش به دلایلی و همچنین مسائل سیاسی تصمیم گرفت که از فرمانداری شهرستان بویراحمد برود، او نهایتاً جای خود را به مجید احمدی داد.
از کُناری به عنوان مدیری موفق یاد می‌شود و اکنون نیز در استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مشاور استاندار مشغول به خدمت خواهد شد.
 


کد مطلب: 432940

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432940/پست-جدید-شاهرخ-کناری-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1