کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خبر داد

آتش حواشی بر دامن فوتبال نفت و گاز گچساران / طالب‌زاده سرمربی جدید فوتبال نفت و گاز گچساران شد

22 فروردين 1400 ساعت 15:54

مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: اصغر طالب نسب بازیکن سابق تیم ملی ایران و استقلال به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبالنفت و گاز گچساران معرفی شد.


 مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: اصغر طالب نسب بازیکن سابق تیم ملی ایران و استقلال به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبالنفت و گاز گچساران معرفی شد.
به گزارش کبنا، محمد حبیبی نژاد اظهار کرد: جهانبخش جعفری سرمربی پیشین نفت و گاز گچساران به دلایل نامعلومی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را در نیمه دوم رها کرده و به تیم دسته سومی بعثت کرمانشاه پیوست.
  وی با بیان اینکه تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران باید از 5 فروردین ماه برای ادامه مسابقات لیگ دسته 2 در 22 فروردین ماه باید آغاز می‌شد، گفت: متاسفانه تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تأخیر آغاز شد.
 مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: برای ادامه تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این مدت موقتاً از ظرفیت مربیان بومی استفاده شده تا سرمربی جدید به تیم معرفی شود.
  حبیبی نژاد اذعان کرد: با توجه به شرایط خاص تیم نفت وگاز گچساران از یک سرمربی نام آشنا در فوتبال کشور در کنار مربیان بومی استفاده می‌شود.
 وی تصریح کرد: سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به اردوی این تیم در کرمانشاه اضافه شده است.
مدیرعامل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: اصغر طالب نسب بازیکن سابق تیم ملی ایران و استقلال تهران سابقه بازی در تیم‌های پاس و پیکان تهران، سپاهان اصفهان را در کارنامه خود دارد که به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچسارانی منصوب شد.

  اصغر طالب زاده


 این سرمربی شاغل در لیگ دسته دوم سابقه مربیگری در تیم‌های کاوه تهران در لیگ یک و پیام (کازرون) فارس در لیگ دو استقلال جنوب تهران و صعود به لیگ یک را نیز در کارنامه دارد.
  به گزارش کبنا، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در دور برگشت لیگ دسته دو فوتبال کشور امروز به مصاف تیم تیم آوالان کامیاران رفت.
 تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در این دوره از رقابت‌ها تاکنون با انجام 13 دیدار، 3 برد، 9 باخت، یک تساوی و با کسب 10 امتیاز در رده‌های انتهای جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.
مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور در 2 گروه 14 تیمی برگزار می‌شود.
 گفتنی است: تیم نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته یک کشور در گروه A قرار گرفته است.
 تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم‌هایی همچون علم وادب تبریز، سپیدرود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری بندرعباس، شهرداری همدان، مس نوین کرمان، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، ایران جوان بوشهر، امیدگناوه، ویستاتوربین تهران، و محتشم تبریز به رقابت خواهد پرداخت.


کد مطلب: 432926

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432926/آتش-حواشی-دامن-فوتبال-نفت-گاز-گچساران-طالب-زاده-سرمربی-جدید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1