کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد؛

کلنگ‌زنی شش پروژه برق‌رسانی شهری و روستایی در بهمئی 

21 فروردين 1400 ساعت 14:02

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ‌زنی شش پروژه برق‌رسانی روستایی در شهرستان بهمئی این استان خبر داد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ‌زنی شش پروژه برق‌رسانی روستایی در شهرستان بهمئی این استان خبر داد.
به گزارش کبنا، جمال معتمدی‌زاده در حاشیه کلنگ‌زنی برق‌رسانی روستای زورآزما گفت: باهدف اصلاح شبکه های برق، کاهش نرخ تلفات انرژی، تامین برق پایدار، جلوگیری از نوسانات برق و کاهش آمار سرقت‌های شبکه‌های، شش پروژه برق‌رسانی روستایی و شهری سیم به کابل در شهرستان بهمئی کلنگ‌زنی شد.
وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه‌ها را 20 میلیارد ریال عنوان و اظهارداشت: روستاهای زورآزما، سیدصالح، بوربادی، پا راه اردشیر، دوراک و خردکی روستاهایی هستند که پروژه تغییر شبکه های سیمی به کابلی در آنها اجرا می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خانوارهای روستایی که از این پروژه بهره‌مند می‌شوند را 100 خانوار روستایی عنوان و خاطرنشان کرد: حدود 700 مشترک شهری نیز از این پروژه ها بهره مند خواهند شد.
معتمدی‌زاده گفت: در اجرای این پروژه ها 19 کیلومتر از شبکه‌های برق روستایی و شهری در شهرستان بهمئی از سیمی به کابلی تغییر که 10 کیلومتر از این شبکه شهری و 9 کیلومتر شبکه برق روستایی است.
بنابر این گزارش، 165 روستا در شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از نعمت برق برخوردار است.


کد مطلب: 432884

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432884/کلنگ-زنی-شش-پروژه-برق-رسانی-شهری-روستایی-بهمئی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1