تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : ۴۳۲۸۶۳
کبنا گزارش می‌دهد

شهر یاسوج و نانوایی‌های تعطیل!/ چه کسی به فکر مردم است؟

۲
۰
شهر یاسوج و نانوایی‌های تعطیل!/ چه کسی به فکر مردم است؟
کبنا ؛تعطیلی نانوایی‌های شهر یاسوج مردم را کلافه کرده است و خواستار پیگیری این موضوع از سوی مسئولان شده‌اند.
به گزارش کبنا، از اوایل سال جدید و آغاز تعطیلات مدتی است که بی نظمی بسیاری در فعالیت نانوایی‌های شهر یاسوج مشاهده می‌شود و باعث شده که مردم به سختی و مشقت بیفتند.
قاعده بر آن است که برای استراحت نانوایی‌ها به تناوب یک روز در هفته تعطیل باشند، و این تعطیلات با توجه به حدود و منطقه‌ای که نانوایی‌ها مستقر هستند هماهنگ می‌شود که نانوایی‌های یک قسمت و یا یک محله از شهر همزمان تعطیل نشوند و در این حالت صحیح می‌باشد.



به تناوب از اوایل تعطیلات تا به امروز، چند روزی می‌باشد که نانوایی‌هایی محلات با همدیگر و همزمان تعطیل هستند و مردم در تهیه نان روزانه خود به شدت در سختی می افتند. به عنوان مثال در روز جمعه 13 فروردین و جمعه 20 فروردین کلیه نانوای تمام محلات بلوارهای رجاء، بویراحمد، ابوذر، ارم و بلوار ارتش (سپاه) از صبح تا عصر تعطیل بودند که بسیار جای نعجب دارد.
در خصوص سایر قسمت‌های شهر نیز گزارشی در دست نیست که آیا نانوایی‌های مستقر در آن قسمت‌ها تعطیل بوده‌اند یا به فعالیت خود مشغول بوده‌اند.
لازم است دستگاه‌های متولی نظارت بر نانوایی‌ها و هماهنگی آنها به خصوص فرمانداری بویراحمد در این خصوص وظیفه خود را انجام دهند تا در ایام کرونا که می‌بایست مردم بیشتر در خانه باشند و امکانات در دسترسشان باشد در سختی و مشقت نیفتند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
سایت محترم کبنا درود بر شرفت که این مطلب را زدی کاملا درست و منطقی هستش واسه گرفتن نان باید ده لیتر بنزین خرج کرد و تمام شهر را دور زد تا نان گیر بیاری . . کبنای عزیز تو مرد بودی و هستی و خواهی بود
سید
Iran, Islamic Republic of
احسنت ،،فرماندار باید پاسخگو باشد،،در روز سیزدهم فروردین نود و نه درصد نانوایی ها تعطیل بودند و این نشان از عدم مدیریت و بی مبالاتی برنامگی است
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
1