کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

وظیفه رسانه‌ها در زمینه امیدآفرینی در جامعه تعیین کننده است

20 فروردين 1400 ساعت 17:24

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه های این استان در سال ۱۴۰۰ به لحاظ کیفی ارتقا می یابند و بر همین اساس نیز برنامه های متنوعی پیش بینی شده است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌های این استان در سال ۱۴۰۰ به لحاظ کیفی ارتقا می‌یابند و بر همین اساس نیز برنامه‌های متنوعی پیش بینی شده است.  
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، محمدعلی پیرسبزی اظهار داشت: برخی از این برنامه‌ها شامل برگزاری دوره‌های آموزشی، اجرای جشنواره‌ها و برپایی نمایشگاه‌های استانی و منطقه‌ای با لحاظ کردن شرایط کرونایی است. 
وی افزود: رویکرد مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به رسانه‌های این استان مبتنی بر سیاست‌های وزارت ارشاد و شامل هدایت، حمایت و نظارت است.  
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت و نقش چشمگیر رسانه‌ها، بیان کرد: امروزه که دشمنان برای نااُمید کردن ملت ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند وظیفه رسانه‌ها در زمینه امیدآفرینی در جامعه مهم و تعیین کننده است. 
پیرسبزی عنوان کرد: حفظ وحدت و همدلی بین مردم و هدایت جامعه به سوی تعالی و پیشرفت نیز جزو وظایف اصحاب رسانه است. 
وی ابراز داشت: اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد از اوایل شیوع بیماری کرونا تاکنون در زمینه آگاهی بخشی و روشنگری مردم این استان پیشتاز بوده‌اند. 
کهگیلویه و بویراحمد دارای پنج روزنامه، ۱۷ هفته نامه، پنج ۲ هفته نامه، ۲ ماهنامه، ۶ فصلنامه و ۳۴ سایت و پایگاه خبری و اطلاع رسانی  مجوزدار است. 
افزون بر ۱۵۰ نفر اعم از مرد و زن به عنوان خبرنگار و اصحاب رسانه در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند.


کد مطلب: 432857

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432857/وظیفه-رسانه-ها-زمینه-امیدآفرینی-جامعه-تعیین-کننده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1