کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با هدف کاهش مشکلات ترافیکی انجام گرفت

اقدام جالب شهردار دیشموک

20 فروردين 1400 ساعت 2:30

شهردار دیشموک اقدام به تخریب طرح مثلثی شکل میدان شهر و اجرای طرحی نو کرد که علاوه بر رفع خطرات قبلی به زیبایی شهر هم افزوده است.


شهردار دیشموک اقدام به تخریب طرح مثلثی شکل میدان شهر و اجرای طرحی نو کرد که علاوه بر رفع خطرات قبلی به زیبایی شهر هم افزوده است.
به گزارش کبنانیوز از دیشموک، طرح نامناسب قبلی علاوه بر نامناسب بودن، مشکلات ترافیکی و خطر تصادف وسائل نقلیه در مسیر میدان به خیابان آزادی و مسیر بلوار غدیر به میدان ورودی  ایجاد می‌کرد.
طرح قبلی، موجب عدم توجه رانندگان به دور زدن میدان و عدم مسیر یابی مناسب از میدان ورودی به دوخیابان اصلی غدیر و آزادی می‌شد.
شهردار دیشموک در گفت و گو با کبنا گفت: پیرو درخواست‌های مکرر از پلیس راهور مبنی بر بازدید از میدان و ارائه طراحی مناسب و استاندار، بازدید صورت گرفت و طرح مناسب ارائه شد.
وی افزود: با تخریب طرح قبلی، محوطه‌ای قریب به 2000 متر مربع ایجاد شده  است که شهرداری با کمک گرفتن از طراحان مبلمان شهری نسبت به ساماندهی و زیباسازی آن اقدام خواهد کرد.
شهردار دیشموک در پایان مطرح کرد: هرگونه در خواست همکاری و پیشنهاد از سوی هر معمار و مهندس و نخبگان  اشنا به مبلمان شهری هستیم.
--------------------------
خبر: رقیه اکبری


کد مطلب: 432843

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432843/اقدام-جالب-شهردار-دیشموک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1