کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ستاد بازسازی شهر زلزله زده سی‌سخت مطرح شد

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مردم سی‌سخت به روز باشند / نباید سرعت کار را گرفت

18 فروردين 1400 ساعت 20:40

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم سرعت عمل و به روز بودن بانک‌ها برای اعطای تسهیلات به مردم زلزله زده دنا تاکید کرد و گفت: بانک‌ها نهایت همکاری را با مردم زلزله زده داشته باشند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم سرعت عمل و به روز بودن بانک‌ها برای اعطای تسهیلات به مردم زلزله زده دنا تاکید کرد و گفت: بانک‌ها نهایت همکاری را با مردم زلزله زده داشته باشند.
 به گزارش کبنا، حسین کلانتری عصر امروز ( چهارشنبه 18 فروردین ماه 1400 ) در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله زده دنا بر اتمام آوار برداری از منازل مسکونی آسیب دیده تا قبل از پایان فروردین تأکید کرد و اظهار داشت: تاکنون 600 واحد  آوار برداری شده و این تعداد واحد 70 درصد از کار آواربرداری است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: کار تعمیر  1000 واحد آغاز شده، و کار انجام فنداسیون 70 واحد به اتمام رسیده است.
 وی در بخش دیگری از سخنانش، ابراز کرد: ۵۰۰ مجوز توسط شهرداری و ۳۵۰ پروانه ساخت در سی سخت صادر شده است.
 کلانتری بر همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات تاکید کرد و گفت: لیست افراد نسبت به سهم هر بانک تهیه شود تا هم بانک‌ها و هم مردم در انجام امور دچار مشکل نشوند.
کلانتری گفت: بانک‌ها تا هفته دیگر باید به روز باشند و در همکاری با افراد دقت لازم انجام شود.
 وی عنوان کرد: شعب بانک‌ها در سی سخت باید از طرف مدیران برای همکاری با افراد توجیه شوند و افراد دریافت کننده تسهیلات یا دو نفر به عنوان ضامن بیاورند یا به صورت زنجیره‌ای ضامن هم شوند.

 نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: اولین استانی هستیم که قبل از شروع عملیات بازسازی در ساخت و ساز مسکن‌های آسیب‌دیده از توان علمی و دانشگاهی برای ساخت اصولی واحدها استفاده می‌شود.
 وی خاطر نشان کرد: با اینکه بر سرعت ساخت و ساز تأکید داریم اما نباید سرعت در کار دقت و کیفیت را پائین بیاورد.
 کلانتری افزود: هر بانکی به روز نباشد و همکاری لازم را انجام ندهد مراتب سهل انگاری به مدیریت مرکزی بانک مربوطه گزارش خواهد شد.
  وی در ادامه از اختصاص 40 میلیارد تومان از منابع وزارت راه و شهرسازی برای بازسازی اماکن عمومی، مبلمان شهری، ساخت یک مدرسه، کتابخانه و فرهنگسرا در شهر سی‌سخت خبر داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونا فعالیت شعب بانک‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود.
 کلانتری تصریح کرد: متعهد هستیم تا قبل از پایان دولت ساخت و سازها را در دنا انجام دهیم.
 


کد مطلب: 432814

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432814/بانک-ها-پرداخت-تسهیلات-مردم-سی-سخت-روز-باشند-نباید-سرعت-کار-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1