کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه تاکید کرد؛

ضرورت برخورد قانونی با عاملان تجمع در دیشموک

18 فروردين 1400 ساعت 18:31

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از برخورد قانونی با عاملان تجمع در عزاداری‌های بخش دیشموک خبر داد.


فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از برخورد قانونی با عاملان تجمع در عزاداری‌های بخش دیشموک خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در آیین معارفه فرمانده جدید کلانتری شهر دیشموک با اشاره به ماموریت‌های پلیس و نیروی انتظامی در شرایط خاص کرونایی، گفت: با توجه به قرارگرفتن شهرستان کهگیلویه در وضعیت قرمز کرونایی یکی از وظایف نیروی انتظامی اعمال محدودیت‌های قانونی در خصوص تردد وسایل نقلیه و برگزاری برخی از مراسم عزاداری و عروسی‌ها با جمعیت بالا است.
سرهنگ جهان دیماز افزود: از عموم مردم شهرستان کهگیلویه انتظار داریم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا هرچه بیشتر با نیروی انتظامی همکاری کنند.
دیماز افزود: با متخلفان برگزار کننده تجمع‌ها برابر با قانون برخورد می‌شود و از مردم می‌خواهیم که از مسافرت‌های غیرضروری در این ایام کرونایی بپرهیزند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ادامه داد: از شهروندان گرامی خواست به مناطق تفریحی و گردشگری تردد نکنند.
وی با اشاره به تجمعات شلوغ مردم دیشموک در مراسم عزاداری گفت: متاسفانه مراسم‌های عزاداری در بخش دیشموک با جمعیت زیاد برگزار می‌شود و این برای همه مردم این بخش خطرناک است.
دیماز با اشاره به ممنوع بودن هر نوع سلاح گرم مجاز و غیرمجاز در مراسم عزاداری ادامه داد: استفاده از هر نوع اسلحه در مراسم عزاداری ممنوع بوده و در صورت مشاهده و استفاده از سلاح گرم با عاملان برابر با قانون توسط نیروی انتظامی و دستگاه قضایی برخورد می‌شود.
وی گفت: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد تا در هر زمینه‌ای با مردم همکاری‌های لازم در خصوص برقراری نظم و امنیت را داشته باشد.
به گزارش کبنا، در این آئین، سروان سید جهان طلا شفایی دوک به عنوان فرمانده جدید کلانتری شهر دیشموک معرفی و از خدمات سروان سید علی ارجمند فرمانده سابق تجلیل شد.
 


کد مطلب: 432811

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432811/ضرورت-برخورد-قانونی-عاملان-تجمع-دیشموک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1