کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای ادرای شهرستان بویراحمد مطرح شد

فرماندار بویراحمد: مدیران برای خودشان خدابیامرزی به ارمغان بیاورند

18 فروردين 1400 ساعت 10:25

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: مسئولیت‌ها فرصت الهی است و مدیران بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای و برای رضای خدا وظایف محوله را انجام بدهند.


فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: مسئولیت‌ها فرصت الهی است و مدیران بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای و برای رضای خدا وظایف محوله را انجام بدهند.
به گزارش کبنا از یاسوج، مجید احمدی صبح امروز (چهارشنبه 18 فروردین ماه 1400) در جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد که با حضور مدیران در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: مصوبات شورای اداری شهرستان باید به طور تخصصی پیگیری شود، نباید اینگونه تصور شود که جلسه‌ای برگزار شود، وقت مدیران و بیت المال گرفته شود و مصوبات هم رها شوند. پس مصوبات حتماً باید پیگیری شود.
وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: قرمز شدن وضعیت یاسوج به لحاظ کرونا، نگران کننده است. اما نباید این نکته را فراموش کنیم که همه مدیران پای کار بودند و یک لحظه برای جلوگیری از شیوع کرونا غافل نبوند.
فرماندار بویراحمد گفت: با توجه به ترددهای خیلی زیادی که داشتیم و تعطیلات ایام نوروز این شرایط در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به وجود آمد.
احمدی از مردم شهرستان بویراحمد خواست که همکاری لازم را داشته باشند، چرا که اگر همکاری صورت نگیرد و پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود، بحران ایجاد می‌شود. کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، باید امر به معروف شوند و در صورت نیاز برخورد قانوتی صورت گیرد.
وی خطاب به مدیران گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط ادارات الزامی است و هیچ ارباب رجوع بدون پروتکل‌های بهداشتی پذیرفته نشود. تا حد امکان از پذیریش ارباب رجوع خودداری شود.
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: امسال، سال تولید، پشتیبانی‌ها و موانع زدایی‌ها است، پس همه مدیران باید برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کنند و نباید خدای نکرده کوتاهی صورت بگیرد.

احمدی در ادامه به موضوع انتخابات 1400 گریزی زد و گفت: همه دستگاه‌ها باید برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور و با مشارکت حداکثری همکاری کنند.
وی در ادامه به سرقت از ادارات شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: ادارات باید مراقب اموال خودشان باشند. متأسفانه سرقت به ویژه سرقت خرد در شهرستان بویراحمد افزایش یافته است. مدیران باید پاسخگوی کوتاهی‌های خودشان باشند.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه رضایت مردم برای ما اصل و مهم است، افزود: اگر برخورد مدیری سبب شود که مردم ناراضی شوند، این نارضایتی اول به خود ماها بر می‌گردد. اگر مدیری توان و تخصص ندارد، و نمی‌تواند پاسخگو باشد، کنار برود. چرا که شرایط، شرایط سختی است.
وی افزود: عمرها می‌گذرد، لذا باید از خودمان آثار ماندگاری به جا بگذاریم. مسئولیت‌ها زودگذر و یک آزمون الهی است و نباید از این فرصت‌ها غفلت شود. بنا به فرمایش پیامبر اکرم (ص) فردای قیامت دست بسته وارد محشر می‌شوند و نباید این فرصت‌ها به سهولت بگذرد.
احمدی گفت: برخی از مدیران را وقتی خودم، تماس گرفتم، پاسخ ندادند و می‌گفتند که شماره شما را نمی‌شناختیم، مگر باید شماره را بشناسید تا پاسخ دهید. مدیر باید پاسخگو باشد، ما مسئول هستیم. این وظیفه به ماها محول شده است و باید پای آن بیستیم.
فرماندار بویراحمد تاکید کرد: مسئولیت‌ها فرصت است و باید در راستای اصلاح امور قدم برداریم.
وی با بیان اینکه مسئولیت‌ها ماندگار نیست و به قولی پای همه ماها روی پوست موز است، اظهار داشت: لذا مدیران بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای به دنبال کارش باشد و امور را باید برای رضای خدا انجام داد. مدیران در وظایف محوله کوتاهی نکنند. باید برای خودمان خدابیامرزی فراهم کنیم.
 


کد مطلب: 432792

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432792/فرماندار-بویراحمد-مدیران-خودشان-خدابیامرزی-ارمغان-بیاورند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1