تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۷
کد مطلب : ۴۳۲۷۸۳
در ستاد مقابله با کرونای کهگیلویه مطرح شد

اعمال محدودیت‌های کرونایی دو هفته‌ای در کهگیلویه؛ نوشدارو بعد از مرگ سهراب!

۱
۰
اعمال محدودیت‌های کرونایی دو هفته‌ای در کهگیلویه؛ نوشدارو بعد از مرگ سهراب!
کبنا ؛حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آخرین جلسه ستاد کرونا کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد، 96 درصد از مصوبات ستاد کرونا اجرایی شد، اما معلوم نیست که تحقق 96 درصد مصوبات ستاد کرونا، چه تأثیری بر کنترل کرونا و پیشگیری از شیوع آن داشته است. چرا کهگیلویه و بویراحمد باید با افزایش تردد خودروها در ایام نوروز 1400 مواجه شود؟ مگر مبادی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد بسته نبود؟ متاسفانه شهرستان کهگیلویه در آستانه فاجعه تمام عیار است.
به گزارش کبنا از دهدشت، صبح امروز (سه شنبه 17 فروردین ماه 1400)، نشست فوق العاده ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
دارا کریمی‌نژاد فرماندار کهگیلویه با اشاره به بی توجهی مردم گفت: وضعیت شهرستان قرمز است که جای نگرانی دارد.
دارا کریمی‌نژاد با بیان اینکه اجرای محدودیت‌هایی دو هفته‌ای الزام است، افزود: آرایشگاه‌ها باید تعطیل شوند، فعالیت دفاتر ازدواج با محدودیت سه نفر مجاز و شرکت بیش از 20 نفر در مراسم تشییع اموات ممنوع می‌شود.
رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان، شبکه بهداشت، اماکن، نیروی انتظامی، دادگستری، بخشداری، پلیس راهور، صمت و اتاق اصناف را ملزم به اجرای مصوبه‌های اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای کرد.
وی در خصوص دورکاری کارمندان تصریح کرد: اعمال دورکاری در برخی از ادارات که نیروی انسانی کافی ندارند قابل اجرا نیست و چه بسا دورکاری باعث تجمع ارباب رجوع و تأخیر در خدمات‌دهی نیز می‌شود.
کریمی‌نژاد با بیان اینکه خیابان‌های منتهی به مرکز شهر از امروز مسدود می‌شود، افزود: فعالیت مشاغل گروه 2 تا چهار تعطیل وه مشاغل ۲، سه و چهار از امروز تعطیل خواهد شد.
کریمی‌نژاد با اشاره به اینکه تعطیلی تالارها مجالس عروسی را به زمین‌های اطراف کشانده است، گفت: به منظور جلوگیری از برگزاری مجالس عروسی در محدوده تالارها زمین‌های خالی اطراف این مراکز شخم زده شود.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت هم بی‌تفاوتی نسبت به دستورالعمل‌های کرونا، شهرستان کهگیلویه را به وضعیت قرمز رساند.
امام جمعه شهرستان کهگیلویه گفت: با وجود هشدارهای قبلی محدودیت‌های کرونایی در تعطیلات نوروزری اعمال نشد و فعالیت‌ها در وضعیت قرمز آزاد بود.
وی با بیان اینکه شواهد نشان می‌دهد تردد مسافران غیر بومی به ویژه از خوزستان در سطح شهر زیاد بود، افزود: اگر در ورودی‌ها سخت‌گیری می‌شد شاهد این وضع نبودیم.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: با گذشت بیش از یک سال از ورود ویروس همه‌گیر کرونا هنوز برخی از مسؤولان نسبت به دستورالعمل‌ها آگاهی کامل ندارند و گروه مشاغل را برای اعمال محدودیت‌ها تشخیص نمی‌دهند.
وی گفت: به نظر می‌رسد هماهنگی و تعامل دستگاه‌ها برای اجرای مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا در شهرستان ضعیف است و دستورالعمل‌های ستاد ملی جدی گرفته نمی‌شود.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه رفتارهای چندگانه در برخوردها
و تصمیم‌های احساسی و سلیقه‌ای مشکلی را حل نمی‌کند، ادامه داد: دستورات ستاد ملی لازم الاجرا است هر آنچه در دستورالعمل فعالیت مشاغل آمده است با وحدت رویه در شهرستان اعمال شود.
وحدانی‌فر گفت: با ورود کرونا جهان در یک بلای فراگیر فرو رفت و بشریت از کنترل ویروس ناتوان است همه توان علمی در مقابل یک ویروس کوچک عاجز شده و یارای مقابله ندارد
به گزارش کبنا، پیشنهاد می‌شود، بزرگان، مسئولان، مدیران، ریش سفیدان، هنرمندان، روحانیون، طلاب، حوزه‌های علمیه، چهره‌های فرهنگی و دینی و...، جدی، قاطعانه و هماهنگ و متحد، پای کار بیایند، و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا را همچون فریضه‌ای مدنظر قرار دهند و افراد سهل‌انگار و بی‌توجه به بیماری کرونا را امر به معروف کنند؛ تا آتش این ویروس خطرناک بیش از این شعله‌ور نشود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فرمانداری که پس یک ماه متوجه شد باید وضعیت شهرستان را از نظر کرونایی مدیریت کند!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مصیبتها ی مدیریتی که دست از سر کهگیلویه بر نمی دارد!!!!!!!!!!!!!! هیچ وقت یک جامعه شناس پر مدعا نتوانست مدیر حتی متسطی باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نوش دارو پس مرگ سهراب
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
1