تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۴۳۲۷۶۹
در دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیرعامل بانک تجارت کشور مطرح شد

گفت‌وگوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیرعامل بانک تجارت بر سر کارخانه قند یاسوج / 1400 راه‌اندازی می‌شود؟

۱
۱
گفت‌وگوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیرعامل بانک تجارت بر سر کارخانه قند یاسوج / 1400 راه‌اندازی می‌شود؟
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با تمام تلاش در جهت راه اندازی کارخانه قند یاسوج و در راستای بهبود وضعیت اشتغال استان گام برمی داریم.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رضا دولت‌آبادی مدیر عامل بانک تجارت دیدار و گفتگو کرد.
 وی در این دیدار با تاکید بر اینکه خواست عموم مردم راه اندازی هر چه سریع‌تر کارخانه قند یاسوج است، اظهار داشت: باتوجه به تدبیرمقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها می‌طلبد همکاری‌های لازم در این خصوص انجام شود.
 کلانتری بیان کرد: خوشبختانه همه مسئولان حاکمیتی و دستگاه‌های اجرایی از جمله نماینده ولی فقیه در استان، مقامات قضایی و مدیران صنعتی استان برای کمک به راه اندازی هرچه سریع‌تر این واحد تولیدی مصمم هستند.
 نماینده عالی دولت در استان، عنوان کرد: ما از همه ظرفیت‌ها، پشتیبانی و اختیاراتی که داریم برای برداشتن موانع پیش روی این واحد تولیدی استفاده می‌کنیم.
 کلانتری گفت: امید است در آینده نزدیک شاهد روشن شدن خط تولید این واحد صنعتی باشیم.
 وی ابراز کرد: انتظار می‌رود با اتخاذ تدابیر لازم حداکثر تا پایان خرداد ماه این مهم اتفاق بیافتد تا نه تنها صدها نیروی کاری که سابقه خدمت در این واحد را دارند مشغول به کار شوند بلکه زمینه اشتغال صدها نیروی کار جدید نیز فراهم شود.
 کلانتری در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه شعار سال بسیار هوشمندانه انتخاب شده است، عنوان کرد: رونق تولید در تمام بخش‌های استان باید اتفاق بیفتد.

 مقام عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در راستای رونق تولید پیشگام باشند و بدون بهانه برای تسهیل روند تولید اقدامات مناسب را انجام دهند و در این زمینه برنامه ریزی منسجم لازم است.
 کلانتری بر واکاوی موانع اصلی رونق تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرد و افزود: در این راستا ابتدا باید نیازمندی‌های استان را احصا و از توان داخلی به ویژه نیروی انسانی به نحو مطلوب استفاده کرد.
 رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت کشور نیز در این دیدار از حمایت‌های همه جانبه استاندار استان، نماینده ولی فقیه و همه مسئولان استان در این رابطه قدردانی کرد و اظهار داشت: با همه امکاناتی که در اختیار داریم تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر این واحد تولیدی راه اندازی شود امیدواریم با این هماهنگی و همدلی که در بین مسئولان استان و کشوری وجود دارد در همین ماه‌های پیش رو شاهد این اتفاق مبارک باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
درود بر مزارعی عزیز رییس قبلی دادگستری
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
1