تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۴۳۲۷۳۷
مدیرکل کمیته امداد استان؛

اجرای ۳۴۷۵ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

۰
اجرای ۳۴۷۵ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۴۷۵ طرح اشتغال‌زایی در سال گذشته برای مددجویان این نهاد در زمینه‌های کشاورزی، دام‌پروری، خدمات و سایر موارد اجرایی شده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، روز دوشنبه (16 فروردین 1400) قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زایی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت است.
وی بابیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان یکی از مؤلفه‌های توانمندسازی مددجویان کمیته امداد است، تصریح کرد: از ۳۴۷۵ طرح اشتغال زایی در سال گذشته برای مددجویان اجراشده که در این زمینه ۱۲۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به آنان پرداخت‌شده است.
مبشری ایجاد اشتغال از طریق مراکز کاریابی را یکی از برنامه‌های کمیته امداد برشمرد و گفت: در این زمینه در سال گذشته ۴۰۵ نفر از مددجویان این نهاد از طریق مراکز کاریابی مشغول به کارشده‌اند و در این خصوص ۸۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی خاطرنشان کرد: از محل اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و همچنین مراکز کاریابی ۵۳۸۴ فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد ایجادشده است.
مبشری تأکید کرد: در بحث اشتغال‌زایی برای مددجویان ابتدا موضوع آموزش فنی و حرفه‌ای مددجویان و بعدازآن ظرفیت سنجی و بررسی توانمندی خانواده‌های مددجو و سپس پرداخت تسهیلات اشتغال به آنان مطرح است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه ۱۸۵۰ نفر از مددجویان این نهاد در سال گذشته از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای و مهارتی بهره‌مند شده‌اند، تأکید کرد:در این خصوص ۴۸۵ میلیون تومان هزینه شده است.
مبشری با اعلام اینکه یکی از اولویت‌های کمیته امداد توانمندسازی و اشتغال خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند است، گفت: طرح‌های اجرایی مددجویان بیشتر در زمینه‌های کشاورزی، دام‌پروری و خدمات بوده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات خوب و با معيارهاي پذيرفته شده، چنان اينرسي قدرتمندي ايجاد مي‌كند كه كل جامعه ...
انتخابات زير پوستِ تعطيلات

انتخابات زير پوستِ تعطيلات

همچنان نوعي بلاتكليفي ميان جريان‌ها و چهره‌هاي سياسي ديده مي‌شود و اين يعني براي اظهارنظر ...
1