تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : ۴۳۲۷۳۶
در جلسه ستاد انتخابات استان؛

احد جمالی: رعایت اصل بی طرفی در انتخابات موجب اعتماد عمومی مردم خواهد شد

۰
احد جمالی: رعایت اصل بی طرفی در انتخابات موجب اعتماد عمومی مردم خواهد شد
کبنا ؛
احد جمالی در جلسه ستاد انتخابات استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: اجرای دقیق قانون و مقررات و رعایت دستورالعمل ها از محورهای مهم انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (16 فروردین 1400) احد جمالی اظهار داشت: حرکت در مسیر قانون و رعایت اصل بی طرفی در انتخابات موجب اطمینان خاطر و اعتماد عمومی مردم خواهد شد.
 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد رعایت اصل بی طرفی توسط مجریان و برگزار کنندگان را امری مهم  و اساسی خواند و گفت: همه اعضای ستاد انتخابات استان و همه مجریان و دستاندرکاران بدون هیچگونه حمایت و جانبداری در مسیر قانون و رعایت دستورالعمل ها فعالیت کرده و از آرای مردم پاسداری و صیانت کنند.
وی حضور حداکثری و گسترد مردم در انتخابات ۲۸ خرداد را بسیار مهم دانست و گفت: تاکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار مجریان و برگزار کنندگان انتخابات باشد.
جمالی انتخابات پرشور را باعث مصونیت و ثبات نظام اسلامی دانست و افزود: باید تلاش شود انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی ایران و در شان و جایگاه مردم برگزار کنیم.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: تامین همه امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است و در این خصوص هیچ موانع و مشکلی نخواهد بود.
در این جلسه مسئولین کمیته های ستاد انتخابات استان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده براساس برنامه زمانبندی ستاد انتخابات کشور و راهکارهای مناسب برای هر چه بهتر و پرشورتر برگزاری انتخابات در استان را ارائه دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

(عکس) شباهت خاصِ دختر خداداد عزیزی به پدرش

عکسی از فرزند خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، در کنار پدرش نشان می‌دهد ...
انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات؛ خودرو يا راننده؟

انتخابات خوب و با معيارهاي پذيرفته شده، چنان اينرسي قدرتمندي ايجاد مي‌كند كه كل جامعه ...
انتخابات زير پوستِ تعطيلات

انتخابات زير پوستِ تعطيلات

همچنان نوعي بلاتكليفي ميان جريان‌ها و چهره‌هاي سياسي ديده مي‌شود و اين يعني براي اظهارنظر ...
1