کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بعد از حواشی ایجاد شده در فضای مجازی مطرح شد

ساسان تاجگردون در گفت‌وگو با کبنا: ساختار قانونی ثبت‌نام من انجام گرفت

14 فروردين 1400 ساعت 19:30

نامزد انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: ثبت‌نام من برای انتخابات میاندوره 1400 مجلس، طبق روند قانونی انجام گرفت.


نامزد انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: ثبت‌نام من برای انتخابات میاندوره 1400 مجلس، طبق روند قانونی انجام گرفت.
ساسان تاجگردون در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز در گچساران، در پاسخ به سئوالی که آیا ثبت نام شما برای انتخابات میاندوره مجلس با مشکل مواجه شد، اظهار داشت: بنده ۱۳ مهرماه ۹۹ استعفا دادم و برداشت بنده این بوده برای مقامات ماده 29 که شش ماه قبل از ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی باید استعفا بدهند، تلقی من، یک دوره و زمان شش ماهه بود و برداشت حقوقی من اینگونه بود، که بعد از اینکه مدارک را برای ثبت‌نام در انتخابات میاندوره 1400 مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت بردیم، دوستان گفتند که شش ماه از لحاظ روز شمار تکمیل نشده است.
وی در ادامه افزود: یکی دیگر از کاندیداها [ریحان محمدپور ده‌بزرگ] همچنین مشکلی داشت و او هم 13 مهر ماه استعفا داده بود و دو روز زودتر ثبت نام کرده بود و از ثبت‌نام او هم ممانعت بعمل آمد، طبیعی است ما باید قانون را رعایت می‌کردم و ظرف شش ماه پُر می‌شد.
ساسان تاجگردون گفت: امروز ( 14 فروردین ماه 1400 ) در ستاد انتخابات گچساران حضور پیدا کردیم، و ثبت‌ مدارک تکمیل و نهایی شد و ساختار قانونی ثبت‌نام انجام گرفت.
نامزد انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت، تصریح کرد: دوره شش ماهه عین قانونی رعایت و ساختار قانونی طی شد و مشکلی نداشت. از دستگاه‌های نظارتی و فرماندار محترم گچساران که رعایت قانون کردند، به شخصه تشکر می‌کنم.


کد مطلب: 432645

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432645/ساسان-تاجگردون-گفت-وگو-کبنا-ساختار-قانونی-ثبت-نام-انجام-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1