کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه خبر داد

دهدشت میزبان رقابتهای فوتسال دسته یکم بانوان کشور

14 فروردين 1400 ساعت 12:45

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه از میزبانی شهر دهدشت در رقابتهای گروه 5 فوتسال بانوان دسته یکم باشگاههای کشور خبر داد.


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه از میزبانی شهر دهدشت در رقابتهای گروه 5 فوتسال بانوان دسته یکم باشگاههای کشور خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، رضا نیکویی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهیگلویه با بیان این خبر اظهار داشت: با حضور 4 تیم، رقابتهای گروه پنج فوتسال دسته یکم بانوان کشور در دهدشت برگزار می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه افزود: این رقابتها از 20 تا 25 فروردین ماه 1400 در سالن 1200 نفری مجموعه ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی دهدشت برگزار می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه از حضور تیم های آریا ترکان مراغه، دست گردی یزد، هیات فوتبال نطنز کاشان و هیات فوتبال شهرستان کهگیلویه در این مسابقات خبر داده و تصریح کرد: دو تیم برتر این مسابقات به مرحله بعدی رقابتهای فوتسال بانوان دسته یکم کشور صعود می کنند. دو تیم برتر لیگ دسته یکم فوتسال بانوان به لیگ برتر بانوان در سال 1400 راه خواهند یافت.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه در پایان از حمایت های علوی مدیر کل و معاونین ،فرماندار ،هیات فوتبال شهرستان و استان در میزبانی این رقابتها تقدیر و اظهار امیدواری کرد شهر دهدشت میزبان شایسته ای در این مسابقات باشد.


کد مطلب: 432633

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432633/دهدشت-میزبان-رقابتهای-فوتسال-دسته-یکم-بانوان-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1