تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۶
کد مطلب : ۴۳۲۶۱۴
با صدور متنی مطرح شد

پیام متفاوت و جالب نامزد انتخابات شورای شهر یاسوج در باره هزینه تبلیغاتش ( + فیلم )

۴
۱
پیام متفاوت و جالب نامزد انتخابات شورای شهر یاسوج در باره هزینه تبلیغاتش ( + فیلم )
کبنا ؛محمدرضا جلیل‌فر نامزد انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج در پیشنهادی متفاوت نوشت: ه ازای هر خانواده‌ای که به بنده محبت داشته باشد و رأی دهند یک نهال تقدیم به طبیعت زیبای یاسوج نماییم و آنها را به شهرداری جهت کاشت در فضای مناسب واگذار کرده و به فضل پروردگار این هدیه ناقابل برای شروع یک سازندگی بزرگ خواهد بود.
به گزارش کبنا، این پیام به شرح زیر است؛
  
یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال
به نام خدای بهار
 جشن ۱۳ بدر و سپری کردن یک روز در تاریخ ایران باستان به دلیل اهمیت دادن و با ارزش دانستن زایش و رویش طبیعت و احترام به نعمت‌های خدادادی است.
ایرانیان همواره با آغاز فروردین، ۱۲ روز ابتدایی این ماه را به نشانه ۱۲ ماه سال به جشن و سرور سپری کرده و در روز ۱۳ فروردین با حضور در دامان طبیعت ضمن یادآوری نقش و اهمیت آن در زندگی خود، شروع یک سال جدید را در کنار هم جشن می‌گیرند.
سالیان سال است که این فرهنگ نسل به نسل و سینه به سینه انتقال داده شده و ترکیب عید باستانی نوروز با فرهنگ اسلامی باعث شده تا عجین شدن این دو فرهنگ زیبا بخشی از زندگی ایرانی اسلامی را برای ما رقم بزند.
متاسفانه شیوع ویروس کرونا در دوسال اخیر باعث شده تا آئین‌های نوروزی و بسیاری دیگر از سنن و آداب و رسوم و حتی مهم‌ترین فعالیت‌های زندگی بشر، نظیر آموزش و تحصیل و کسب و کار .... مختل شود.
حال که چنین مقدر گردیده و شیوع ویروس کرونا هر لحظه سلامت و زندگی ما را با خطر مواجه می‌کند، بی شک بهترین راه در امان ماندن از شر این ویروس خطرناک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات است، شایسته است برای حفظ سلامتی خود و دیگران با چشم پوشی از فرهنگ دیرینه وطنی و دور هم بودن در روز ۱۳ فروردین، سلامتی خود و دیگران را تضمین نموده و بر تلاش برای ریشه کن کردن این ویروس خطرناک تلاش نماییم.
رسم است که در ۱۳ بدر سبزه‌های سفره هفت سین را با نیت برآورده شدن آرزوها به هم گره می‌زنند، امسال به احترام سلامتی خود و دیگران در خانه می‌مانیم و سبزه‌هایمان را با آرزوی ریشه کن کردن کرونا به هم گره می‌زنیم.
بنا به موضوع ورود به انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج با بحث هزینه‌های بسیار غیر متعارف جذب مخاطب و رأی آوری به هر قیمت مواجه شده‌ایم که این موضوع با نگاه فرهنگی و سازنده، سازگار نیست، و ما با تصمیمی متفاوت در شروع تبلیغات مبنی بر اینکه به ازای هر خانواده‌ای که به بنده محبت داشته باشد و رأی دهند یک نهال تقدیم به طبیعت زیبای یاسوج نماییم و آنها را به شهرداری جهت کاشت در فضای مناسب واگذار کرده و به فضل پروردگار این هدیه ناقابل برای شروع یک سازندگی بزرگ خواهد بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
چرا توهین به شعور مردم می کنید.
این تحدید حدود برای اندیشه ی شهروندان بدترین بی حرمتی به مردمان اندیشمند این سامان است.
لطفا تأمل نمایید و سپس تعقل، و آنگاه دست به قول بزنید. شهروند یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
برادر من تحدید حدود کجاست
گفته هر چقدر رای بیاره تبدیل به تعداد خانوار میکنه و به همین تعداد نهال برای کاشتن در شهر هدیه میکنه
یه کار خوب و عام المنفعه
والا ما دیگه یاد گرفتیم به همه چیز گیر بدیم
Iran, Islamic Republic of
شورای شهری که امتحان خودرا پس داده لطف کنند که دیگر اسمی از خود نبرند زیرا این ریخت وپاشها دیگر سودی ندارد.
United Kingdom
اگر فقط هدف خدمته ما باید بریم خواهش کنیم که وکالت ما را برای ساختن شهری بهتر در شورای شهر بپذیر . نه اینکه هر کس برای رای گرفتن یک ترفندی را بکار گیرد در نمایندگی مجلس هم همینطور متاسفانه . مگه میشه کسی بیاد التماس کنه به مردم که به من رای بدین تا براتون زحمت بکشم مگه میشه
انتخابات زير پوستِ تعطيلات

انتخابات زير پوستِ تعطيلات

همچنان نوعي بلاتكليفي ميان جريان‌ها و چهره‌هاي سياسي ديده مي‌شود و اين يعني براي اظهارنظر ...
چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

رییس شورای راهبردی روابط خارجی درباره دلایل منتشر نشدن سند همکاری با چین گفت: اسناد این ...
پرسش‌های بی‌پاسخ درباره «گاندو»

پرسش‌های بی‌پاسخ درباره «گاندو»

این روزها پخش سریال گاندو ۲، با واکنش‌های مختلفی همراه شده و پرسش‌های زیادی را مطرح کرده ...
فایل های مرتبط
1