تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب : ۴۳۲۶۱۳
کبنا گزارش می‌دهد

سید ناصر حسینی‌پور نامزد انتخابات میاندوره مجلس حوزه انتخابیه تهران شد

۲
۲
سید ناصر حسینی‌پور نامزد انتخابات میاندوره مجلس حوزه انتخابیه تهران شد
کبنا ؛سید ناصر حسینی‌پور نویسنده پایی که جاماند و برادر سید قدرت حسینی‌بحرینی با حضور در فرمانداری تهران نامزد انتخابات میاندوره 1400 یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران شد.
به گزارش کبنا، سید ناصر حسینی‌پور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در این زمینه نوشت:
خداوند منان را شاکرم که به برکت انقلاب اسلامی، برای این حقیر فرصتی فراهم گردید، تا خودم را در قامت یک کاندیدای مجلس به مردم عرضه بدارم.
 ابتدا تأثر و تأسف خودم را از فقدان بانوی انقلابی و متعهد، سرکار خانم فاطمه رهبر اعلام می‌دارم و امید دارم خداوند متعال توفیقی عنایت کند تا راهی را که ایشان برای آن انتحاب شده بود، در صورت موفقیت با شتاب بیشتری ادامه دهم.

   https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000432/nf00432613-2.jpg

 دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی را به عنوان یک فرد معتقد به اسلامیت نظام برای ثبت‌نام در انتخابات میان دوره‌ای مجلس، در حوزه تهران، شمیرانات، شهرری، پردیس و اسلام‌شهر انتخاب کردم و با خودم عهد بستم که در ادامه‌ی مسیر، به آرمان‌های امام و انقلاب و دوستان شهیدم وفادار باشم.
 از هشت ماه قبل ضمن مشورت و اجازه از دوستان و بزرگان خودم در حوزه‌ی سیاست و اقتصاد و فرهنگ، توسط عزیزان مؤثر، برای حضور و ورود در این عرصه تشویق و حضور پیدا کردم.
در این مسیر نه به دنبال نام بوده‌ام و نه نان؛ تلاش می‌کنم به لطف خدا و با کمک شما مردم، در جهت تحقق شعار «ما می‌توانیم» که شایسته این ملت متمدن است، در عرصه‌ی قانون‌گذاری و نظارت تمام توان و وقتم را وقف نمایم.

 صریح و صادقانه می‌گویم، مردم از چپ و راست، اصول‌گرا و اصلاح‌طلب خسته‌اند و از این دست به دست کردن‌های قدرت بیزارند. حرف ما این است که تفکر انقلابی ثابت کرده است در تمام حوزه‌ها موفق عمل می‌کند و هر جا لازم بوده با تفنگ و قلم دین خودش را به اسلام و سرزمین مادری‌ام ایران ادا کرده است.
 احساس می‌کنم فرصت بسیار کم است و نیاز کشور فراوان. امروز با استقرار مجلس تراز انقلاب اسلامی، این فرصت به عنوان فتح‌الفتوح تاریخی جریان انقلابی، جهت ورود صریح، شجاعانه و عالمانه در حوزه‌ی مطالبات عمومی، علی‌الخصوص، اقتصاد، معیشت، مبارزه با فساد و شفافیت در همه بخش‌ها، روزنه‌ی امیدی را در دل مردم روشن نموده است و نمایندگان محترم در دید مردم و قضاوت افکار عمومی قرار دارند.
 همأ ما بر این موضوع اتفاق نظر داریم که شرایط کشور در سایه سوءمدیریت های عامدانه و بی‌عملی مسئولان، شرایط مناسبی نیست. ادعا نمی‌کنم که در صورت انتخاب شدن شرایط مطلوب را فراهم کنم، اما بنده حقیر نیز همچون قاطبه هم‌وطنانم به آینده امید بسیار دارم و مطمئنم با تشکیل دولت جوان و حزب‌الهی و ورود قاسم سلیمانی‌های عرصه‌ی اقتصاد و فرهنگ و سیاست می‌توانیم زندگی مطلوب و عزتمندانه‌ای داشته باشیم...
نام شما

آدرس ايميل شما

هم ولایتی
Iran, Islamic Republic of
علی رغم احترامی که صرفا برای جانبازی و آزاده ای شما قاءلیم؛ خواهش داریم مثل آقای حسینی که منطقه باشت و گچساران رو بدبخت کردند چندسال قبل؛
مردم تهران رو بدبخت نکنید توی این مجلس 5 درصدی 😅😃😂
جنه
Iran, Islamic Republic of
اینکه میگی دنبال نام و نان نیستی ..
انتخابات زير پوستِ تعطيلات

انتخابات زير پوستِ تعطيلات

همچنان نوعي بلاتكليفي ميان جريان‌ها و چهره‌هاي سياسي ديده مي‌شود و اين يعني براي اظهارنظر ...
چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

چرا جزئیات توافق ایران و چین منتشر نمی‌شود / نقش لاریجانی چیست؟

رییس شورای راهبردی روابط خارجی درباره دلایل منتشر نشدن سند همکاری با چین گفت: اسناد این ...
پرسش‌های بی‌پاسخ درباره «گاندو»

پرسش‌های بی‌پاسخ درباره «گاندو»

این روزها پخش سریال گاندو ۲، با واکنش‌های مختلفی همراه شده و پرسش‌های زیادی را مطرح کرده ...
فایل های مرتبط
1