کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس اداره بهداشت و درمان شهرستان گچساران گفت؛

آغاز واکسیناسیون پاکبانان شهرداری دوگنبدان / فعالیت شبانه روزی مرکز شکیبایی جهت تست کرونا

11 فروردين 1400 ساعت 21:52

رئیس اداره بهداشت و درمان شهرستان گچساران از آغاز عملیات واکسیناسیون پاکبانان شهرداری و اتمام مرحله اول واکسیناسیون بیماران خاص خبر داد.


رئیس اداره بهداشت و درمان شهرستان گچساران از آغاز عملیات واکسیناسیون پاکبانان شهرداری و اتمام مرحله اول واکسیناسیون بیماران خاص خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، امروز چهارشنبه (11 فروردین 1400) آرین غلامیان در این خصوص گفت: بر اساس محدودیت در سهمیه و دستورالعمل های وزارت خانه در گام اول تعدادی از بیماران خاص واکسینه شدند و در همین راستا تعداد محدودی سهمیه برای پاکبانان و نیروهای شهرداری در نظر گرفته شد که با ارسال لیست از طرف شهرداری تعدادی از این عزیزان واکسینه شدند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از فعال بودن تیم های نمونه گیر و آموزش دهنده در بابا کلان، لیشتر، دیل، خیرآباد و امام زاده جعفر خبر داد که اظهار کرد: تمام نیروهای بهداشت و درمان با تمام توان در ایام تعطیلات در حال مبارزه با این بیماری هستند که انتظار می رود مردم عزیز بیشتر با کادر درمان همراهی کنند.
وی در ادامه شرایط بیماری در روزهای آینده را بسیار نگران کننده توصیف کرد و در این خصوص نیز گفت: متاسفانه در این ایام بر خلاف تمامی اصرارها و آموزش های انجام گرفته در برخی مکان ها تجمعات و مجالسی برپا شد که عواقب آن در تاریخچه بیمارانی که به مراکز درمانی مراجعه می کنند مشهود است. غلامیان در ادامه از همه مردم خواست تا دو روز آخر تعطیلات را در خانه بمانند و از هر گونه دور همی و مجالس تجمعی پرهیز کنند.
دبیر ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان آغاز به کار و بازگشت نیروهای شرکت های بزرگ در گچساران همچون پتروشیمی، چم شیر، شرکت نفت و ... را از مهم ترین دغدغه های پایان تعطیلات عنوان کرد که در خصوص تلاش برای حل این بحران گفت: طبق توافق به عمل آمده با این شرکت ها تمامی نیرو ها می بایست نتیجه منفی تست کرونای خود را به صورت مکتوب و به منظور بازگشت ارائه دهند. همچنین تیم هایی را برای نمونه گیری و ارزیابی پرسنل این شرکت ها با اتمام تعطیلات در نظر گرفته ایم که تا دو روز آینده کار خود را آغاز می نمایند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در پایان ضمن تشکر از تمامی پرسنل بهداشت و درمان و اداراتی که همکاری لازم‌ را در این مدت داشتند گفت: بر اساس ارزیابی ها و شواهد تا چند روز آینده با شرایط نامساعدی از شیوع کرونا در گچساران روبرو خواهیم شد.
در تمامی روزهای تعطیل و غیر تعطیل مرکز ۲۴ ساعته زنده یاد شکیبایی با حضور پزشک فعال و همه عزیزان در صورت داشتن هر گونه علائم می توانند به این مرکز مراجعه کنند و حصول نتیجه نهایی اصول صحیح قرنطینه را رعایت نمایند.


کد مطلب: 432574

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432574/آغاز-واکسیناسیون-پاکبانان-شهرداری-دوگنبدان-فعالیت-شبانه-روزی-مرکز-شکیبایی-جهت-تست-کرونا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1