تاریخ انتشار
شنبه ۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب : ۴۳۲۴۶۶
در توئیتی تکذیب شد؛

تزریق همگانی واکسن کرونا در روز انتخابات تکذیب شد / جهانپور: جعل خبر این قدر تابلو

۱
۰
تزریق همگانی واکسن کرونا در روز انتخابات تکذیب شد / جهانپور: جعل خبر این قدر تابلو
کبنا ؛روزانه مطالب بسیار زیادی در حوزه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و یا حتی اخبار مربوط به افراد مشهور و بازیگران در طول روز انتشار می‌یابد که برخی از آنها شایعات فاحشی هستند و واقعیت ندارند. در سال های اخیر به وفور شاهد این موضوع بوده‌ایم که بسیاری از صحبت‌های افراد در شبکه‌های رسانه ای دچار تحریف می‌شود و با کم و زیاد کردن و منقطع کردن این سخنان مفهوم کلی مطلب و خبر کاملا عوض می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز، گاهی شایعه ها و انحراف واقعیت حتی اگر کذب بودن آن اعلام شود، اگر افراد از سواد رسانه ای بهره مند نباشند به راحتی این اخبار بر روی آنها اثرگذار خواهد بود. از همین روی متخصصان علم ارتباطات می گویند «منبع مورد اعتماد» و «جستجوی واقعیت از منابع متعدد» یک اصل اساسی است تا افراد بتوانند در خصوص راستی یا ناراستی یک خبر را به درستی تشخیص دهند.
امروز تصویرنوشته ای از وزیر بهداشت در فضای مجازی، واکنش های متفاوتی را در افکار عمومی ایجاد کرد، که کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در توئیتی، این خبر را تکذیب کرد.



 
نام شما

آدرس ايميل شما

Husin
United States
هر زمان که عرضه نفت ایران از خلیج فارس به چین وجود دارد ..افزایش حمایت چین از ایران...و در اینجا ایرانی خلیج باید اقتباس شود برای حمایت از چین .. و حتی انقیاد عراق به چین ..از طریق پشتیبانی فنی چینی ..چین قادر به بازگشت عراق به صفوف ایران است ..از طریق تکنولوژی چینی ...و به این ترتیب عظمت ایران با چین رشد می کند.
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌ا... سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
انتخابات 1400 در بلاتكليفي قانوني

انتخابات 1400 در بلاتكليفي قانوني

سخنگوي شوراي نگهبان اعلام كرد كه طرح اصلاح قانون انتخابات رياست‌جمهوري هنوز به تاييد ...
1