کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

اولین سخنان معاون اول رئیس جمهور در فرودگاه یاسوج: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهمترین استان های نفت خیر کشور است / این استان می تواند به قطب بزرگ گردشگری تبدیل شود / دولت مردم دنا را یک لحظه تنها نخواهد گذاشت / سخنان معاون رئیس جمهور درباره شعار سال

2 فروردين 1400 ساعت 9:51

معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود خود به فرودگاه یاسوج گفت: با شعار سال جدید هم مسئولان استان و هم دولت برای حل مسئله تولید در سال جاری همراه خواهند بود و ان شاالله تولید در سال جدید بتواند رشد قابل توجهی داشته باشد و رضایت مردم و رضایت رهبر انقلاب را به همراه داشته باشد.


معاون اول رییس جمهور به منظور بازدید از شهر زلزله زده سی سخت دقایقی پیش وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (2 فروردین 1400)، اسحاق جهانگیری به منظور بازدید از شهر زلزله زده سی سخت دقایقی پیش وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد و در بدو ورود به فرودگاه یاسوج از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران استانی مورد استقبال قرار گرفت.
اسحاق جهانگیری صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دل هر وطن دوست و علاقمندی به ایران با شنیدن خبر زلزله سی سخت به درد آمد. دولت از همان لحظه مصوبه استثنایی خیلی خوبی در خصوص بازسازی منازل آسیب دیده و تخریب شده را داشت و دستگاه‌های اجرایی خیلی سریع کارشان را شروع کردند. در مصوبه 3/12 /99 مقرر شد کار بازسازی شروع شود.
وی افزود: سال ۹۹ سال سختی بود هم فشارهای تحریم و هم کرونا را داشتیم معیشت مردم به سختی گرفتار شده بود و نگرانی هایی که مردم نسبت به آینده داشتند و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را بر این مسائل به زلزله هم گرفتار شدند.
جهانگیری گفت: ما به مردم عزیز دنا اعلام می‌کنیم که دولت یک لحظه مردم عزیز خسارت دیده را تا کامل شدن خانه‌ها تنها نخواهد گذاشت.
وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های بالایی دارد، شرایط مطلوبی برای توسعه در این استان وجود دارد. استان کهگیلویه و بویراحمد می تواند به قطب بزرگ گردشگری و قطب توسعه تبدیل شود، در جلساتی که با مسئولان خواهیم داشت، به توسعه، مشکلات توسعه، زیرساخت ها، راه ها، سدها خواهیم پرداخت.
وی افزود: دولت در هر مرحله‌ای در کنار مردم خواهد بود و هر جا مصوبه‌ای نیاز به اصلاح داشته باشد، انجام خواهد شد.
جهانگیری با بیان اینکه استان ظرفیت و شرایط مطلوبی برای توسعه دارد، گفت: نشست اقتصاد مقاومتی نیز برگزار خواهد شد.
جهانگیری بیان کرد: امیدوارم هم دولت و مسئولان و مردم اقدامات خوبی انجام دهند و بتوانیم موانع پیش روی توسعه را رفع کنیم.
معاون اول رییس جمهور در خصوص «طرح شعار سال 1400از سوی رهبر انقلاب» اظهار کرد: دولت با تمام ظرفیت می داند امروز مهمترین مسئله کشور تولید اعم از تولید کشاورزی، صنعتی و نفت و گاز است. استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهمترین استان های نفت خیر کشور است. شاید وقتی اسم نفت می آید، اذهان مردم به سمت چند استان خوزستان و بوشهر می رود، ولی بزرگترین میادین نفتی کشور را کهگیلویه و بویراحمد دارد. ظرفیت بسیار بزرگی در پتروشیمی دارد.بخش اعظم آب کشور در این استان است.
جهانگیری افزود: با شعار سال جدید هم مسئولان استان و هم دولت برای حل مسئله تولید در سال جاری همراه خواهند بود و ان شاالله تولید در سال جدید بتواند رشد قابل توجهی داشته باشد و رضایت مردم و رضایت رهبر انقلاب را به همراه داشته باشد.



 


کد مطلب: 432298

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432298/اولین-سخنان-معاون-اول-رئیس-جمهور-فرودگاه-یاسوج-استان-کهگیلویه-بویراحمد-یکی-مهمترین-های-نفت-خیر-کشور-این-می-تواند-قطب-بزرگ-گردشگری-تبدیل-شود-دولت-مردم-دنا-یک-لحظه-تنها-نخواهد-گذاشت-درباره-شعار-سال

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1