کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

پاتاوه قابلیت شهرستان شدن دارد / لزوم توجه دولت به درخواست مردم

25 اسفند 1399 ساعت 9:56

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو شورای شهر پاتاوه خواستار ارتقاء بخش پاتاوه به شهرستان شد.


رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و عضو شورای شهر پاتاوه خواستار ارتقاء بخش پاتاوه به شهرستان شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، رضا دلشادیان صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بخش پاتاوه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بی نظیری در حوزه گردشگری، کشاورزی، دامداری و آب دارد. این شهرستان بیش از 30 هزار نفر جمعیت دارد و در مسیر شاهراه اصلی جنوب به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و شمال کشور است.
وی تصریح کرد: وجود آب‌های روان، وسعت، جمعیت، دارا بودن روستاهای درآمد زا و پر جمعیت از ویژگی‌های مهم این بخش است که قابلیت تبدیل به شهرستان شدن را دارد.
دلشادیان گفت: اگر دولت‌های گذشته به این موضوع توجه داشته بودند، شاید مهاجرت از بخش پاتاوه به سایر شهرها و مناطق کمتر اتفاق می‌افتاد و شاید بر عکس شاهد مهاجرت معکوس از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به این منطقه باشیم.
عضو شورای شهر پاتاوه در ادامه گفت: از آقای کلانتری استاندار مردمی کهگیلویه و بویراحمد درخواست طرح و پیگیری این مهم را در این مدت باقیمانده از دولت تدبیر و امید داریم، چرا که بالقوه بودن و داشتن شرایط لازم بخش پاتاوه را جهت ارتقاء به شهرستان آشکار و متفاوت از حتی بعضی از شهرستان‌های ایجاد شده در استان است.
وی با بیان اینکه شهرستان شدن یک مطالبه عمومی است، افزود: بی شک دولت بعدی به تحقق این مهم در حق بخش مستعد و در حال توسعه پاتاوه که از مردمی ولایت مدار و شهید پرور بر خوردار است، اقدام خواهد کرد. چه نیکوست که این افتخار و توفیق نصیب مدیریت آقای کلانتری استاندار محترم استان و تیم وی باشد که از فرصت باقیمانده عمر دولت تدبیر و امید برای ایجاد خاطره‌ای نیک و ماندگار به اهالی بخش پاتاوه همت گمارند.


کد مطلب: 432025

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/432025/پاتاوه-قابلیت-شهرستان-شدن-لزوم-توجه-دولت-درخواست-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1