کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

تبعید، حبس‌های طولانی و شلاق در انتظار مخلان نظم و امنیت چرام / تشکیل پرونده برای 120 نفر

20 اسفند 1399 ساعت 0:32

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور آراء قطعی تعدادی از متنازعین شهر چرام خبر داد و گفت: رسیدگی قطعی به پرونده 120 نفر از متهمان نزاع دسته‌ جمعی چرام در مراحل پایانی است.


رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور آراء قطعی تعدادی از متنازعین شهر چرام خبر داد و گفت: رسیدگی قطعی به پرونده 120 نفر از متهمان نزاع دسته‌ جمعی چرام در مراحل پایانی است.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اتفاقات اخیر شهر چرام، اظهار داشت: در خصوص وقوع درگیری‌های بین طوایف در شهرستان چرام، آراء قاطعی صادر گردیده و اکنون رأی یکی از این پرونده‌ها قطعی، و 4 نفر از کسانی که اخلال در نظم کرده و نسبت به مآمورین تمرد و خودروی نیروی انتظامی را هم مورد اصابت سنگ قرار داده و تخریب نموده بودند، هرکدام به حبس‌های طولانی و پرداخت جزای نقدی سنگین محکوم گردیده‌اند.
نگین تاجی، با اشاره به اینکه متأسفانه افرادی با هیجان زدگی ارتباط بین طوایف را در این شهرستان به هم زده‌اند، افزود: دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، در کنار دادگستری شهرستان چرام، به صورت ویژه باید امنیت این شهرستان را مد نظر قرار داده و تا بازگشت امنیت کامل به شهرستان قاطعانه، اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

اشد مجازات در انتظار برهم‌زنندگان امنیت شهر چرام


مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: پرونده‌ای در خصوص ۱۲۰ نفر از متهمین، که تعداد زیادی از افراد سابقه دار در آن محکومیت یافته‌اند، در مراحل رسیدگی قطعی است و ظرف یک تا دو ماه آینده حکم قطعی در این زمینه صادر و تعداد زیادی از مخلین نظم شهرستان، از طوایف مختلف به نقاط دور افتاده تبعید و به حبس‌های طولانی مدت و شلاق علنی محکوم خواهند شد.
قاضی القضات دادگستری در پایان اظهار داشت: از مردم شریف و متدین شهرستان چرام خواهش می‌کنیم که فرزندان خود را نصیحت کرده و از هرگونه جوزدگی و اقدام خلاف قانون و مخل نظم و امنیت پرهیز نمایند، چرا که عواقب هرگونه اقدام دامنگیر آن‌ها خواهد بود.


کد مطلب: 431845

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431845/تبعید-حبس-های-طولانی-شلاق-انتظار-مخلان-نظم-امنیت-چرام-تشکیل-پرونده-120-نفر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1