کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد؛

آغاز ثبت نام کارگاه های کانون های کهگیلویه و بویراحمد

19 اسفند 1399 ساعت 8:35

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگاه ‌های آموزش آشنایی با فضای مجازی از سال ۱۴۰۰ برای مربیان و قشر کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری این استان برگزار می شود.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگاه ‌های آموزش آشنایی با فضای مجازی از سال ۱۴۰۰ برای مربیان و قشر کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکری این استان برگزار می شود. 
به گزارش کبنانیوز، کبری اخلاقی نیا بیان کرد: ثبت‌نام این کارگاه‌ها در پایگاه مجازی کانون به نشانی kvb.kpf.ir تا روز ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ادامه خواهد یافت. زمان شروع کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و... از روز ۱۷ فروردین سال ۱۴۰۰ تعیین شده است.
وی افزود: مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه همکاری شامل استفاده از ظرفیت های دوسویه برای صیانت از آسیب های ناشی از فضای مجازی به ویژه بین فشر کودک و نوجوان و گسترش تعامل به منظور توسعه هدفمند و هوشمندانه در هدایت اوقات فراغت در سرگرمی های دیجیتال است.  
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ‌و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.
 


 
 
 


کد مطلب: 431810

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431810/آغاز-ثبت-نام-کارگاه-های-کانون-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1