کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

شرایط خاص فرودگاه یاسوج / بازگشت پرواز تهران ـ یاسوج به مبدا

19 اسفند 1399 ساعت 8:42

پرواز امروز تهران به یاسوج به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی مجبور به بازگشت به فرودگاه مهرآباد شد.


یاسوج از جمله شهرهایی است که به لحاظ شرایط جوی و آب و هوایی، وضعیت جوی خاصی دارد، از همین رو گاها با مشکل لغو پرواز روبرو می شود. وضعیت خاص فرودگاه یاسوج به گونه ای است که با ارتفاع 6هزار پا و 1800متر از سطح دریا مرتفع ترین فرودگاه کشور است.
به گزارش کبنانیوز، روز گذشته نیز پرواز امروز تهران به یاسوج به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی مجبور به بازگشت به فرودگاه مهرآباد شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، پرواز شماره ۴۵۲۲ شرکت ماهان در روز دوشنبه در حالی که قصد فرود در فرودگاه یاسوج را داشت با اعلام برج مراقبت به دلیل وزش باد شدید بدون فرود به تهران بازگشت.
مرتضی باب مدیر روابط عمومی فرودگاه شهدای یاسوج در این خصوص گفت: بنا به اعلام برج مراقبت فرودگاه یاسوج ۵ دقیقه قبل از فرود هواپیما در این فرودگاه شدت وزش باد ۴۴ کیلومتر بر ساعت بود که خلبان برای حفظ جان مسافران بدون فرود هواپیما را به تهران برگرداند.
باب با بیان اینکه هزینه مسافران توسط شرکت به طورکامل پرداخت می‌شود اضافه کرد: در چنین مواردی انتخاب فرودگاه بعدی برای فرود هواپیما بنا به تشخیص شرکت و خلبان است و فرودگاه یاسوج در این زمینه تصمیم گیر نیست.
 


کد مطلب: 431809

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431809/شرایط-خاص-فرودگاه-یاسوج-بازگشت-پرواز-تهران-مبدا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1