کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد:

وزارت بهداشت سریعتر به واکسینه کردن مناطق زلزله‌زده سی‌سخت اقدام کند

16 اسفند 1399 ساعت 16:09

نیرو‌های جهادی بسیج دانشجویی استان در حال آماده سازی برای ورود به فاز آواربرداری و ساخت و ساز هستند، همچنین ما از وزارت بهداشت انتظار داریم که هرچه سریعتر نسبت به واکسینه کردن مردم و افراد حادثه دیده در مناطق زلزله زده سی‌سخت اقدام کند.


نیرو‌های جهادی بسیج دانشجویی استان در حال آماده سازی برای ورود به فاز آواربرداری و ساخت و ساز هستند، همچنین ما از وزارت بهداشت انتظار داریم که هرچه سریعتر نسبت به واکسینه کردن مردم و افراد حادثه دیده در مناطق زلزله زده سی‌سخت اقدام کند.
به گزارش کبنا، مسعود پرهیزگار، مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد، در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق زلزله زده سی‌سخت گفت: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی با وقوع زلزله در ساعات اولیه در کنار مردم حضور داشتند.
وی مطرح کرد: در همین راستا گروه‌های جهادی در حوزه‌های سلامت، بهداشت و درمان و عمرانی برای خدمات رسانی به مردم وارد سی سخت شدند.
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: ما برای ارائه خدمات بهتر به مردم زلزله زده، منطقه سی سخت را تقسیم بندی کردیم و بر این اساس بخشی از مناطق سی‌سخت تحت پوشش گروه‌های جهادی قرار گرفت که در این راستا، توانستیم نیاز‌های اساسی مردم را شناسایی کنیم.
وی افزود: خدمت رسانی نیرو‌های جهادی وارد فاز جدیدی شده است تا چند روز آینده فاز آواربرداری و ساخت و ساز خانه‌های تخریب شده از سوی بنیاد مسکن، قرارگاه خاتم الانبیاء، بسیج و دیگر نهاد‌ها آغاز خواهد شد.
پرهیزگار ادامه داد: در این راستا، نیرو‌های جهادی بسیج دانشجویی استان در حال آماده سازی برای ورود به فاز آواربرداری و ساخت و ساز هستند.
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: رویه اولی ما حضور نیرو‌های جهادی در کنار مردم برای تامین مایحتاج و نیازمندی‌های آنان همچنان ادامه دارد، ولی قالب کار گروه جهادی تخصصی به سمت ساخت و ساز پیش خواهد رفت.
وی گفت: با توجه به اینکه جهادگران از سراسر کشور برای کمک رسانی به این منطقه می‌آیند، مسئله‌ای دیگری که برای ما  نگران کننده است تشدید بیماری کرونا در مناطق زلزله زده دناست که وزارت بهداشت و سایر نهاد‌های دولتی باید در این زمینه فکر جدی کنند.
پرهیزگار اظهار داشت: در این راستا، گروه‌های پزشکی بسیج دانشجویی و بسیج پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان اقداماتی مانند انجام تست کرونا در ابتدای ورودی شهر سی‌سخت انجام می دهند، اما ممکن است بیماری کرونا در سطح شهر گسترش پیدا کند.
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویر احمد تاکید کرد: بر این اساس ما از وزارت بهداشت انتظار داریم که هرچه سریعتر نسبت به واکسینه کردن مردم و افراد حادثه دیده در مناطق زلزله زده سی‌سخت اقدام کند.
 


کد مطلب: 431705

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431705/وزارت-بهداشت-سریعتر-واکسینه-کردن-مناطق-زلزله-زده-سی-سخت-اقدام-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1