تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۳
کد مطلب : ۴۳۱۶۶۹
کبنا گزارش می دهد

سامانه برخط ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه راه اندازی شد

۲
سامانه برخط ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه راه اندازی شد
کبنا ؛امکان ارسال درخواست های مردمی، ارائه پیشنهادات، انتقادات و طرح های عمومی به دفتر ارتباطات مردمی حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمد موحد به صورت رسمی و سیستمی برای عموم مردم و مسئولان فعال شد.
به گزارش  کبنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و ارتباطات مردمی حجت الاسلام والمسلمین موحد،امکان ارسال تمامی درخواست هایی که پیش تر بصورت تلفنی و مکتوب از نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده و دفاتر ارتباطات مردمی ایشان انجام می شد از طریق این سامانه بر خط و با امکان پیگیری و دریافت سیستمی پاسخ فراهم شد.
مردم شریف و مسئولین محترم حوزه انتخابیه با عضویت در این سامانه الکترونیکی می توانند نسبت به ارسال درخواست های خود در حوزه های اداری،اقتصادی،اشتغال،ارائه طرح و ایده،انتقادات و پیشنهادات اقدام و پاسخ کلیه موارد مذکور را نیز از طریق همین سامانه دریافت نمایند.
با توجه به شرایط خاص حاکم بر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا از مردم عزیز حوزه انتخابیه درخواست می شود که برای پیگیری کلیه امور نسبت به عضویت در این سامانه اقدام نمایند.
جهت دسترسی به این سامانه می توانید به آدرس http://movahednet.ir  بخش ارتباطات مردمی رجوع نموده و پس از ثبت نام در بخش ویرایش پروفایل نسبت به ثبت مشخصات فردی خود اقدام نمایید. سپس از بخش ارسال درخواست با مشخص نمودن دسته و موضوع درخواست نسبت به ثبت درخواست اقدام نموده و منتظر پاسخگویی تیم مدیریت حوزه ارتباطات مردمی دفتر نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه بمانید.
شایان ذکر است به محض پاسخگویی تیم مدیریت ارتباطات مردمی از طریق پیامک مطلع خواهید شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
(تصاویر) مسجدی که ۹۹ گنبد دارد

(تصاویر) مسجدی که ۹۹ گنبد دارد

مسجدی با ۹۹ گنبد در شهر ماکاسار مرکز استان سولاوسی جنوبی اندونزی واقع شده است که با طراحی ...
خاطره بد بورس از دخالت

خاطره بد بورس از دخالت

ریزش‌های اخیر بورس باعث شده که طرح تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در دستور کار مجلس قرار ...
1