تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۴۳۱۶۴۵
سازمان هواشناسی اعلام کرد

بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور/ بارش‌های 5 روزه در برخی استان‌ها / پیش بینی شدت بارش در کهگیلویه و بویراحمد

۱
بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور / شدت بارش در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور به جز جنوب شرق از تداوم بارش‌ها طی ۵ روز آینده در برخی استان‌ها خبر داد.
به گزارش کبنا، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی، امروز در اکثر مناطق کشور به جز بخش‌هایی از جنوب و جنوب شرق سامانه بارشی فعالیت خواهد داشت از بعد از ظهر امروز به تدریج از شدت بارش‌ها در نیمه غربی کشور کاسته شده و گستره فعالیت این سامانه تا بعد از ظهر شنبه در نواحی از سواحل شرق دریای خزر دامنه‌های شرقی البرز و بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور خواهد بود.
از اواخر وقت فردا شنبه 16 اسفند سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد و طی روز یکشنبه برای اغلب مناطق کشور جو پایداری پیش‌بینی می‌شود. بعد از ظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه در سواحل دریای خزر و بخش‌هایی شمال غرب کشور و سه شنبه در نواحی از شمال شب افزایش ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی شده است. طی پنج روز آینده بارش در نواحی سردسیر و کوهستانی به شکل برف و در نواحی جنوبی کشور به صورت رگبار و رعد و برق خواهد بود.

  

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز برای بخش‌هایی از شمال غرب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز و فردا در مناطقی از شمال شرق و شرق کشور کاهش 4 تا 6 درجه دما پیش بینی می‌شود همچنین طی فردا با جنوبی شدن جریانات برای سواحل دریای خزر و استان اردبیل از افزایش دمای 8 تا 12 درجه پیش بینی شده و از روز یکشنبه تا اواسط هفته دمای هوا برای این مناطق 6 تا 8 درجه کاهش خواهد یافت.
بعد از ظهر امروز و طی فردا در نیمه شرقی و نواحی جنوبی کشور و استان‌های مرکزی، البرز، تهران، اصفهان و سمنان و وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک پیش‌بینی شده است. امروز خلیج فارس و تنگه هرمز و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان متلاطم و طوفانی پیش‌بینی شده است همچنین امروز و روز یکشنبه دریای خزر متلاطم و مواج خواهد بود.
به گزارش کبنا، بعدازظهر  روز پنجشنبه ( 14 اسفند ماه 99 ) در مناطقی از جنوب، مرکز و شرق کشور و در استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد بارش باران شدید بودیم، این بارش شب گذشته تا امروز صبح ادامه دارد. شدت بارش‌های امروز ( جمعه 15 اسفند ماه 99) در شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی و کردستان پیش‌بینی می‌شود.
میزان بارندگی‌ها در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کبنا، بر اساس اطلاعیه مرکز هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد، در بارندگی‌های اخیر تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه منطقه لوداب بیشترین بارش‌ها را داشته است.
ابمورد لوداب ۴۰
سی سخت ۱۹, ۱
مارگون ۱۹
دشت بز سادات محمودی ۱۷
دلی خمسیر ۱۶
منصورخانی کاکان ۱۵
چیتاب ۱۵
جاورده ۱۵
قلعه رئیسی ۱۴
موشمی زیلایی ۱۳
تنگ سرخ ۱۲
یاسوج ۱۱, ۴
تل گاه ۱۰
سوق ۱۰
لنده ۱۰
ستنگان ۹
سراسیاب یوسفی ۸
گنجه‌ای ۸
دیشموک ۸
چرام ۶
قلعه دختر ۶
دهدشت ۵
دوگنبدان ۱
لیشتر ۱
باشت ۱
بوستان ۱
لیکک ۰
امامزاده جعفر ۰
نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
(تصاویر) مسجدی که ۹۹ گنبد دارد

(تصاویر) مسجدی که ۹۹ گنبد دارد

مسجدی با ۹۹ گنبد در شهر ماکاسار مرکز استان سولاوسی جنوبی اندونزی واقع شده است که با طراحی ...
خاطره بد بورس از دخالت

خاطره بد بورس از دخالت

ریزش‌های اخیر بورس باعث شده که طرح تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در دستور کار مجلس قرار ...
1