کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اما جمعه سی سخت مطرح کرد

پلیس در زلزله سی سخت خوش درخشید

12 اسفند 1399 ساعت 20:30

امام جمعه شهر سی سخت با اشاره به اینکه حضور پلیس در همه مواقع باعث دلگرمی مردم خواهد بود، گفت: پلیس در زلزله شهر سی سخت خوش درخشیده است.


امام جمعه شهر سی سخت با اشاره به اینکه حضور پلیس در همه مواقع باعث دلگرمی مردم خواهد بود، گفت: پلیس در زلزله شهر سی سخت خوش درخشیده است.
حجت‌الاسلام و المسلمین "ناصر مصباح نژاد" امام جمعه شهر سی سخت در جلسه ای که با حضور سرهنگ "قاسم باخدا" معاون ایمنی بازرسی کل ناجا، جانشین فرماندهی انتظامی، رئیس بازرسی و هیئت همراه در دفتر کار امام جمعه برگزار شد، در پاسخ به سوالات معاون ایمنی بازرسی ناجا در خصوص میزان رضایتمندی از عملکرد پلیس اظهار داشت: پلیس استان از زمان وقوع زلزله تاکنون در تمام صحنه‌ها حضور فعال داشته اند و خدمات انتظامی امنیتی و امدادرسانی قابل توجهی ارائه کرده‌اند.
وی افزود: پلیس با حضور محسوس و موثر امنیت مطلوبی را در مناطق زلزله‌زده تامین کرده که الحمدالله تاکنون هیچگونه مشکل امنیتی انتظامی در این مناطق نداشته‌ایم.
مصباح نژاد تصریح کرد: نیروی انتظامی حامی و پشتیبان مردم است و دوشادوش سایر نهادهای خدمات رسان در حال خدمت به زلزله زدگان بوده و با افتخار برای تامین نظم و امنیت عمومی شهروندان به خصوص در مناطق زلزله زده تلاش مجاهدانه می‌کند.
امام جمعه شهر سی سخت از عملکرد پلیس به صورت ویژه تقدیر و تشکر کرد و گفت: بنده نمره خوبی برای نیروی انتظامی در نظر می‌گیرم و اگر مسئولان بتوانند در مواقع بحران مسئولین را شناسایی و انتخاب نمایند در چنین مواقعی به مشکل بر نخواهیم خورد.
مصباح نژاد خاطر نشان کرد: پلیس در همه مواقع مورد اعتماد و باعث دلگرمی مردم خواهد بود و همین امر باعث شده که نیروی انتظامی در دل مردم جای بگیرد.


کد مطلب: 431550

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431550/پلیس-زلزله-سی-سخت-خوش-درخشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1