کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

چادرنشینی و کانکس هایی که در سی سخت هنوز خالی هستند

12 اسفند 1399 ساعت 8:47

رئیس نمایندگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: فرد یا نهادی مسئولیت انتقال و تحویل کانکس ها را به عهده نگرفته است.


در حالی که مردم سی سخت در خصوص شدت سرمای هوا بارها گله و شکایت کرده اند ولی هیچ نهاد یا سازمانی مسئولیت واگذاری کانکس های اهدایی را در سی سخت به عهده نگرفته است.
به گزارش کبنانیوز، هفته گذشته ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) 100 دستگاه کانکس به شهر زلزله زده سی سخت اهدا کرده، اما تا کنون برای اسکان زلزله زدگان در این خانه‌های موقت اقدامی انجام نگرفته است.
با وجود آنکه مردم در شرایط نامساعد جوی در سردترین شهر استان کهگیلویه و بویراحمد مجبورند شب و روز را در چادرها به سر ببرند ولی هنوز اسکان مردم در کانکس ها انجام نگرفته است.
نادریان رئیس نمایندگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: فرد یا نهادی مسئولیت انتقال و تحویل کانکس ها را به عهده نگرفته است.
پناهی فرماندار دنا در این خصوص گفت: منتظر تعیین محلی برای ایجاد اردوگاه اسکان موقت و انتقال و استقرار کانکس‌ها هستیم که به محض آماده شدن شرایط، عملیات انتقال کانکس‌ها صورت می گیرد.
این گفته فرماندار دنا درحالیست که برخی از شهروندان سی سختی مخالف اسکان در اردوگاه هستند و آنها دوری مسافت و فاصله زیاد اردوگاه با محل کار و خانه های خود را علت مخالفت اعلام کردند.
 


کد مطلب: 431520

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431520/چادرنشینی-کانکس-هایی-سی-سخت-هنوز-خالی-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1