تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۴۳۱۵۱۷
کبنا خبر می دهد؛

نارضایتی دانش آموزان دیشموکی از تدریس مجازی

۱
۲
نارضایتی دانش آموزان دیشموکی از تدریس مجازی
کبنا ؛در شرایطی که حضور گروهی افراد در یک مکان مسقف باعث انتشار این ویروس می گردد و برای سلامتی افراد خطر آفرین است ، آموزش آنلاین یک جایگزین ایمن و سالم برای اطمینان از سلامت دانش آموزان در این شرایط است .
به گزارش کبنا نیوز از دیشموک، آموزش مجازي در روزهاي خانه نشینی به دلیل شیوع کرونا، تجربه اي است که به گفته برخی چندان هم موفق نبوده و باعث دردسر خانواده ها شده؛ از عدم دسترسی به اینترنت براي گروهی از دانش آموزان تا شکایت از ناکارآمدي نرم افزارهاي طراحی شده، همه از موضوعاتی هستند که در کنار کرونا، مساله آموزش همگانی درایران را این روزها با خود درگیر کرده است.
در دیشموک برخی از دانش آموزان می‌گویند که یادگیری درس ها از این شیوه تدریس دشوار است و نمی توانند به خوبی و صحیح بیاموزند.
دانش آموزان می گویند: برخی از معلمان این منطقه خودشان تدریس نمی کنند و فیلم‌های اموزشی شهر و استان‌های دیگر را برای بچه‌ها می فرستند.
دانش آموزان به این شیوه تدریس اعتراض داشته و می گویند: اگر نمی‌توان حضوری درس خواند حداقل معلم‌ها خودشان تدریس کنند.
به گزارش میدانی خبرنگار کبنا نیوز، دانش آموزان ناراضی اند و یادگیری آنها نسبت به سال های گذشته بسیار افت کرده است. برنامه شاد هم سرعت اینترنت بسیار کمی دارد و باعث کند شدن ارسال و دانلود فیلم های آموزشی می‌شود. آموزش مجازی باعث ایجاد مشکلاتی در خانواده از قبیل هزینه های مالی که برای خرید بسته های اینترنت و گوشی می‌شود.
همینطور امان الله اردشیری دبیر ریاضی به مزایای روش تدریس آنلاین اشاره کرده و گفت: آموزش مجازی مزایایی هم دارد، برای مثال تکرار کردن آموزش دروس یا جلوگیری از شیوع بیماری کرونا. با این حال آموزش مجازی جایگزین خوبی برای آموزش حضوری نیست.
یکی از دانش آموزان می گوید: بنده دانش آموز کلاس هشتم رقیه اکبری هستم با این شیوه آموزش کاملا مخالفم چرا که یادگیری ما نسبت به سال های اخیر افت کرده است.
در شرایطی که دانش آموزان انتظار دارند با کلام و چهره معلم خود ارتباط برقرار کنند تا بتوانند درس را بهتر یاد بگیرند آموزش مجازی و فایل هایی که از جاهای دیگری پُر شده است مشکلات یادگیری را برای دانش آموزان دیشموکی ایجاد کرده است.
عموما در کلاس های درس مجازی هم، یک ناظر حضور دارد و به رویه تدریس و انضباط کلاس رسیدگی می کند، و قطعا مسائلی از این قبیل را خود مشاهده می کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

به فکر دانش آموز باشید😐
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا این جانب دانش آموز دیشموکی نسبت به تدریس معلمان بسیار اعتراض دارم.😤😤😤
معلم ها اصلاً به نظر ما دانش آموزان توجهی نمی‌کنند.😒😒😒
خودشون فیلم و صدا نمی گیرند بلکه از سایت های دیگری دانلود می‌کنند.😠😠😠
لطفاً مسئولین پیگیری کنید.
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
(تصاویر) مسجدی که ۹۹ گنبد دارد

(تصاویر) مسجدی که ۹۹ گنبد دارد

مسجدی با ۹۹ گنبد در شهر ماکاسار مرکز استان سولاوسی جنوبی اندونزی واقع شده است که با طراحی ...
خاطره بد بورس از دخالت

خاطره بد بورس از دخالت

ریزش‌های اخیر بورس باعث شده که طرح تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در دستور کار مجلس قرار ...
1