تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۱
کد مطلب : ۴۳۱۴۷۱
در شورای مشورتی سمن ها با فرماندار کهگیلویه مطرح شد

کریمی نژاد: توسعه فرهنگ مهمتر از عمران است / «پویایی اجتماعی» حلقه گمشده توسعه کهگیلویه

۱
۰
کریمی نژاد: توسعه فرهنگ مهمتر از عمران است / «پویایی اجتماعی» حلقه گمشده توسعه کهگیلویه
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه، صبح امروز یکشنبه (10 اسفندماه 99) در نشست مشورتی با نمایندگان سمن‌ها گفت: با توجه به ضرورت‌های شهرستان در اشتغال و کاهش آسیب اجتماعی از فعالیت سمن‌ها در حوزه سواد اموزی و گردشگری استقبال می‌کنیم.
به گزارش کبنا، دارا کریمی نژاد اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند با توجه به کشت خاص در هر منطقه از شهرستان بانی درامدزایی، اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی باشند
وی همچنین با اشاره به اینکه امار قابل توجهی جمعیت بازمانده از تحصیل وجود دارد تصریح کرد: سمن‌های فعال در این عرصه حمایت می‌شوند.
وی در این جلسه با اشاره به اهمیت فرهنگ و مضامین اجتماعی مطرح کرد: پویایی حوزه اجتماعی شهرستان توسعه زیر ساختی را به همراه خواهد داشت و ضرورت دارد در این بعد از دید تخصصی کار شود.
وی با تاکید بر اینکه توسعه ساختهای فرهنگی از ساختهای عمرانی مهمتر است تصریح کرد: سمن‌ها به واسطه مردمی بودن در صورت هدفمندی، داشتن ایده و برنامه می‌توانند در ساختار فرهنگی شهرستان تحول ایجادکنند.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه وظیفه دولت در قبال سازمانهای مردم نهاد تسهیلگری، نظارت و هدایت است، تصریح کرد: دستگاه‌ها می‌توانند با مشارکت دادن سمن‌ها وظایف خود در عرصه‌های فرهنگی، آموزش عمومی مذهبی.. برونسپاری کنند.
رییس شورای اجتماعی کهگیلویه با بیان اینکه امادگی این راداریم که بدون محدودیت از سازمانهای مردمی حمایت کنیم افزود: راه اندازی خانه سمن‌ها در راستای انسجام و برنامه ریزی توسعه‌ای در این حوزه را در دستور کار قرار خواهیم داد.
وی با اشاره به ارجحیت کیفیت عملکردی سمن‌ها بر کمیت انها تصریح کرد: شهرداری‌ها با همکاری سمن‌ها حوزه فرهنگی خود را در راستای آموزش عمومی و حقوق شهروندی فعال کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهقلی
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت گنجشک مفت سنگ مفت
خاطره بد بورس از دخالت

خاطره بد بورس از دخالت

ریزش‌های اخیر بورس باعث شده که طرح تحقیق و تفحص از بازار سرمایه در دستور کار مجلس قرار ...
علی کریمی از خودی‌ها بنالد یا کت‌و‌شلواری‌ها؟

علی کریمی از خودی‌ها بنالد یا کت‌و‌شلواری‌ها؟

‌انتخابات فدراسیون فوتبال ایران فردا یکشنبه برگزار می‌شود تا تکلیف جانشین مهدی تاج، رئیس ...
بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا

بایدن نقاب برداشت / بازی جدید آمریکا

همزمان با اقدام جدید آمریکا در ارائه قطعنامه پیشنهادی ضد ایرانی به شورای حکام ، ایران ...
1