کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛

بازگشت 2 بچه گراز به دامان طبیعت

8 اسفند 1399 ساعت 14:26

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت : 2 بچه گراز که 2 سال قبل در کانال آب گرفتار شده بودند اکنون پس از تیمارداری به دامان طبیعت دنا بازگشتند


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان صبح سه شنبه پنجم اسفند 99 در این خصوص گفت: 2 سال قبل 2 بچه گرازی که در کانال آب نیروگاه برق شهرستان دنا گرفتار شده بودند، پس از نجات از آن کانال  به مرکز تیمارداری شهرستان دنا منتقل شدند .
سید اسدالله هاشمی افزود: پس از 2 سال مراقبت و تیمارداری آن 2 توله گراز که اکنون بزرگ و بالغ شده بودند، صبح دیروز به دامان طبیعت بازگشتند .
مدیرکل حفاظت محیط زیست با یادآوری اصل 50 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و تاکید بر توجه همگان به اجرای این اصل گفت: جمهوری اسلامی ایران جزء محدود کشورهایی است که یک اصل از قانون اساسی  آن به حفظ محیط زیست اختصاص دارد و دراین اصل ، مشارکت مردمی برای حفظ محیط زیست را    و ظیفه همگان برشمرده که این مهم نشان دهنده آن است که ما در حفظ محیط زیست یک کشور پیشرو هستیم .
هاشمی تغییر نگرش ها به سمت محیط زیست را ضروری دانست و گفنت : بخش مشارکت های مردمی برای محیط زیست بسیار مهم است و تنها رمز موفقیت محیط زیست همراهی مردم است .
 


کد مطلب: 431354

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431354/بازگشت-2-بچه-گراز-دامان-طبیعت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1