تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۴۳۱۱۸۳
جانشین انتظامی استان عنوان کرد؛

تامین امنیت مناطق زلزله زده سی سخت به صورت صددرصدی

۰
تامین امنیت مناطق زلزله زده سی سخت به صورت صددرصدی
کبنا ؛جانشین انتظامی استان گفت: هیچ موردی مبنی بر سرقت یا ناامنی در سی‌سخت وجود نداشته و پلیس امنیت مناطق زلزله زده را به صورت صددرصدی تامین کرده است.
به گزارش کبنا نیوز از شهرستان دنا، سرهنگ "سهام صالحی" جانشین انتظامی استان بعدازظهر روز دوشنبه (4 اسفندماه)در تعاقب جلسه جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در مناطق زلزله زده شهر "سی‌سخت"، اظهار داشت: از مردم فهیم و قدرشناس این شهر و شهرستان "دنا" که با صبر و حوصله در کنار پلیس بوده و بهترین همکاری را دارند به صورت ویژه تقدیر و تشکر می‌کنیم.
وی با اشاره به این که الحمدلله هیچ موردی مبنی بر سرقت یا ناامنی وجود نداشته و پلیس امنیت مناطق زلزله زده را به صورت صددرصدی تامین کرده است، افزود: ما هم در مجموعه نیروی انتظامی توفیق خدمت به این مردم را در چند روز اخیر به صورت خاص و ویژه داشتیم که این را برای خود یک نعمت بسیار ارزشمند می‌دانیم.
وی تصریح کرد: فرمانده انتظامی استان، جانشین، معاونان، روسای پلیس‌های تخصصی، یگان ویژه و مجموعه انتظامی شهرستان "دنا" همه به صورت تمام وقت در حوزه خدمات رسانی در کنار دستگاه‌های خدمات‌رسان و اسکان اضطراری هم خدمت رسانی و هم تامین امنیت می‌کنند.
 جانشین انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در حوزه خاص مربوط به هلال احمر چندین جلسه در راستای هماهنگی برنامه‌ها با مدیرکل امداد و نجات این سازمان هلال احمر داشته است، افزود: بعد از این جلسات مشترک همه محموله هایی که از استان‌های همجوار به هلال احمر ارسال شده، توسط پلیس همراهی و اسکورت شده است.
صالحی در ادامه افزود: نیروهای پلیس در کنار حوزه هلال احمر در محل حفاظت و نگهداری از معمول ها بارگیری آن و توزیع چادر از محل بارگیری و در مسیر و مکان های توزیع در کنار دوستان هلال‌احمر مستقر هستند.
این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه چادر های مورد نیاز مردم بدون هیچگونه مشکل خاصی در شهر "سی‌سخت" بین زلزله زدگان در حال توزیع شدن است، تصریح کرد: هلال احمر بعد از اسکان اضطراری در حوزه‌های دیگری که می‌خواهد به مردم خدمات رسانی کند دفترچه‌های به افراد آسیب‌دیده تحویل داده و طبق آن دفترچه‌ها خدمات با همراهی و همکاری و حضور پلیس انجام می‌شود.
صالحی در پایان با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در حوزه تامین امنیت تیم‌های هلال احمر نیست، گفت: نیروی انتظامی در کنار و همراه امدادگران هلال احمر است تا انشاالله در چند روز آینده که اقدامات بحث خدمات رسانی تکمیل و کامل شود به صورت کامل گزارشات ارسال خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آلام مردم سی‌سخت

آلام مردم سی‌سخت

در روزهایی که مشکلات معیشتی و معضل کرونا دست به گریبان اکثر مردم کشور است، یک زلزله نسبتاً ...
علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

بازی یادبودی که دو روز پیش برای زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان ...
خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

شاید کمتر کسی در کشور وجود داشته باشد که در همه حوزه‌ها کار کرده است. اینکه کسی بگوید ...
1