تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۴۳۱۱۵۰
تازه‌ترین دیدار با کروبی؛

فاضل میبدی: حال آقای کروبی خیلی خوب بود / همچنان به نظام وفادار است! / نگران است که دست‌هایی بیاید و انقلاب را از بین ببرد!

۱
فاضل میبدی: حال آقای کروبی خیلی خوب بود / همچنان به نظام وفادار است! / نگران است که دست‌هایی بیاید و انقلاب را از بین ببرد!
کبنا ؛به حمدالله حال ایشان خیلی خوب بود و همچنان به انقلاب و اصل نظام وفادار هستند. آقای کروبی از این موضوع نگران بودند که دست‌هایی بیاید و انقلاب را از بین ببرد.
به گزارش کبنا به نقل از جهان‌نیوز، در ادامه دیدارهای شیخ مثلا محصور اصلاحات، این بار فاضل میبدی به دیدار مهدی کروبی رفته است. بامزه ترین نکته این دیدار ابراز نگرانی کروبی به عنوان یکی از سران فتنه آمریکایی سال 88 بوده که دست هایی بیاید و انقلاب را از بین ببرد!
محمدتقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص دیدار با شیخ مهدی کروبی گفت: این جلسه در منزل خود اقای کروبی در جماران برگزار شد.  ما در این جلسات معمولا سعی می کنیم خیلی موضوعات جدی مطرح نشود. بیشتر به خاطرات و خنده گذشت و چیزهایی مطرح شد که برای آقای کروبی نشاط بیشتری ایجاد شود.
 وی ادامه داد: به حمدالله حال ایشان خیلی خوب بود و همچنان به انقلاب و اصل نظام وفادار هستند. آقای کروبی از این موضوع نگران بودند که دست هایی بیاید و انقلاب را از بین ببرد. بالاخره ایشان به امام خمینی(ره) خیلی نزدیک بودند و امام به ایشان اعتماد داشتند. خاطراتی را از امام نقل کردند. جلسه خیلی خوبی بود و سه چهار ساعت هم طول کشید. ایشان می گفتند هر اتفاقی که می‌افتد اصل انقلاب از بین نرود.
فاضل میبدی در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ صحبت شد یا خیر، گفت: خیر، صحبت انتخابات در این جلسه خیلی مطرح نبود. در خصوص اجماع اصلاح طلبان هم بحثی نشد. خود ایشان باب این بحث را باز نکردند و ما هم بحث نکردیم.
 عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص احتمال تداوم این جلسات گفت: نمی دانم این جلسات تداوم خواهد داشت یا نه؛ بالاخره ما درخواست کرده بودیم و خود آقای کروبی هم خواسته بودند که دوستان هم محبت کردند و راه را باز کردند و ما خدمت ایشان رفتیم.
 فاضل میبدی در پایان گفت: به هر حال سعی دارند گشایشی حاصل شود و ایشان بتوانند ارتباطات بیشتری با بیرون داشته باشند. ایشان هم از ارتباط با دوستانشان خوشحال بودند. رفت و آمد می کنند، به منزل برخی دوستان می روند و با خانواده شهدا دیدار می کنند. در کل ایشان خوشحال بودند اما اینکه در آخر چه می‌شود، خود آقای کروبی هم خبر ندارند، ولی به هر حال ایشان از این دیدار ها راضی بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آلام مردم سی‌سخت

آلام مردم سی‌سخت

در روزهایی که مشکلات معیشتی و معضل کرونا دست به گریبان اکثر مردم کشور است، یک زلزله نسبتاً ...
علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

بازی یادبودی که دو روز پیش برای زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان ...
خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

شاید کمتر کسی در کشور وجود داشته باشد که در همه حوزه‌ها کار کرده است. اینکه کسی بگوید ...
1