کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

توزیع ۲۳۶۵ چادر امدادی در منطقه زلزله زده سی سخت

3 اسفند 1399 ساعت 0:44

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۲۳۶۵ چادر امدادی در منطقه زلزله زده سی سخت توزیع شده است.


 مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۲۳۶۵ چادر امدادی در منطقه زلزله زده سی سخت توزیع شده است.
به گزارش کبنا، سید امان الله جهانبین در جمع خبرنگاران افزود: همچنین تعداد ۱۱۱۳ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته بین زلزله زدگان شهرستان دنا توزیع شد.
وی تصریح کرد: ۱۸۴ عدد هیتر برقی، ۷۰ تخته موکت و ۲۰۰ تخته پتو نیز تاکنون بین آسیب دیدگان زلزله سی سخت توزیع شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همچنان امدادرسانی به مناطق زلزله زده ادامه دارد، اظهار کرد: اگر مردم احساس می‌کنند که امدادرسانی با تأخیر انجام می‌گیرد ناشی از تجمعاتی است که در خیابان‌ها و یا جلوی هلال احمر وجود دارد و فعالیت‌ها را کند می‌کند.
جهانبین تاکید کرد: با این حال در زمینه توزیع اقلام امدادی به مردم آسیب دیده مشکلی نداریم و پشتیبانی از طریق سازمان امداد و نجات و استان‌ها صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: از مردم انتظار داریم در مناطق زلزله زده و مراکز امدادرسان تجمع نکنند تا روند امدادرسانی به بهتر انجام شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کسانی هم که قصد دارند بسته‌های مواد غذایی و اقلام امدادی در اختیار مردم قرار دهند با هماهنگی با جمعیت هلال احمر باشد تا کمک‌ها به درستی در اختیار زلزله زدگان قرار گیرد.
جهانبین تصریح کرد: بحث اسکان اضطراری وظیفه جمعیت هلال احمر است که از ساعات ابتدایی زلزله در سی سخت نسبت به برپایی اردوگاه اضطراری اقدام کردیم اما از آن استقبال نشد که دلیل آن بیماری کروناویروس بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در خصوص اسکان در کانکس وظیفه دیگر دستگاه‌های عضو ستاد بحران است که آن‌ها باید در این خصوص تصمیم بگیرند.
 


کد مطلب: 431100

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431100/توزیع-۲۳۶۵-چادر-امدادی-منطقه-زلزله-زده-سی-سخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1