کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در حضور رئیس قوه قضاییه؛

فیلم/ لحظه شیرین شکستن پلمپ کارخانه قند یاسوج پس از تعطیلی 6 ساله

2 اسفند 1399 ساعت 18:58

در بازدید حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه از کارخانه قند یاسوج که از تعطیلی آن می‌گذرد، به دستور حجت الاسلام رئیسی پلمپ این کارخانه بعد از 6 سال شکسته شد.


در بازدید حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه از کارخانه قند یاسوج، به دستور حجت الاسلام رئیسی پلمپ این کارخانه بعد از 6 سال شکسته شد.
-
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، در بازدید حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در روز شنبه (2 اسفندماه) از کارخانه قند یاسوج، به دستور حجت الاسلام رئیسی پلمب این کارخانه بعد از 6 سال شکسته شد.
رئیس قوه قضاییه از کارخانه قند یاسوج که در پی واگذاری‌های غیر اصولی تعطیل شده بود، بازدید کرد.
حجت الاسلام رئیسی در جمع خبرنگاران گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد این کارخانه و امثال آن که ثروت ملی محسوب می‌شود تعطیل شوند و از مسئولان بانکی می‌خواهم تا در این زمینه تلاش کنند و در رابطه با این ثروت ملی مایه بگذارند تا چرخ‌های حرکت کارخانه به گردش درآید و در سال جهش تولید این کارخانه، جلوه جهش تولید شود.
وی گفت: از مسئولان بانکی می‌خواهم تا این کارخانه را راه بیاندازند و فکر می‌کنم بیشترین جایی که می‌تواند مایه بگذارد نظام بانکی است و یقین داریم به زودی این کار انجام می‌گیرد و چرخ‌های تولید در این کارخانه به چرخش در خواهد آمد.
 


کد مطلب: 431085

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431085/فیلم-لحظه-شیرین-شکستن-پلمپ-کارخانه-قند-یاسوج-تعطیلی-6-ساله

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1