تاریخ انتشار
شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۴۳۱۰۷۱
عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری؛

چرا پیرمردهای اصلاح‌طلب صندلی‌ها را رها نمی‌کنند

۱
۰
چرا پیرمردهای اصلاح‌طلب صندلی‌ها را رها نمی‌کنند
کبنا ؛عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در ادامه می‌دهد: کم‌توجهی به نقش جوانان می‌تواند یک نقص جدی باشد. به نظر می‌رسد حتماً باید یک‌پوست اندازی جدی صورت بگیرد
به گزارش کبنا به نقل از مشرق، انتخاب بهزاد نبوی به‌عنوان رئیس جبهه اصلاح‌طلبان، موج انتقادات نسل دوم و جوان اصلاح‌طلبان را در پی داشته است.
بهاء ندادن به جوانان و استفاده ابزاری از آن‌ها در شب انتخابات صدای این جوانان را درآورده و آن‌ها می‌گویند دیگر نمی‌خواهند پوستر چسبان باشند و زیر بار دیکتاتوری نرفته و حاضر نیستند دیگر بله‌قربان‌گو باشند.
داریوش قنبری از نمایندگان تندرو مجلس ششم در واکنش به این موضوع می‌گوید: درگذشته نیز مبنای قدرت جریان اصلاحات جوانان بودند که بدون هیچ‌گونه توقع و صرفاً به دلیل عقاید و اندیشه و دغدغه‌هایشان برای آینده کشور در عرصه حضور پیدا کردند و نهایتاً باعث موفقیت جریان اصلاح‌طلب شدند.
عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در ادامه می‌دهد: کم‌توجهی به نقش جوانان می‌تواند یک نقص جدی باشد. به نظر می‌رسد حتماً باید یک‌پوست اندازی جدی صورت بگیرد و پیرمردها و همه چهره‌هایی که سن و سالی از آن‌ها گذشته کنار رفته و زمینه را برای نیروهای جوان‌تر فراهم کنند.
البته پدرخوانده‌های اصلاح‌طلب در واکنش به صدای اعتراض جوانان اصلاح‌طلب انتقادات آن‌ها را سهم خواهی قلمداد می‌کنند.
پیش‌ازاین مهدی شیرزاد از اعضای حزب منحله مشارکت در واکنش به بی‌توجهی به نسل جوان اصلاح‌طلب نوشته است: اصلاح‌طلبان رادیکال خود ژنرال پندارهایی هستند که شهوت نشستن بر صدر را دارند!
نام شما

آدرس ايميل شما

عرفان
Iran, Islamic Republic of
پیرمردهای اصلاحاتی همه هجمه ها رو به سمت خودشان می دانند و به نوعی ادعا ی حل مشکلات را دارند ودایه دار و ذی نفع این جناح بی درد و پرحاشیه و غیرمردمی اند ه صندلی های سست اعتبار ی چسبیده اند /که نمی دانند که خودشان عامل همه سیه روزها بودند وهستند
نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

 یکی از دغدغه‌های موجود در قشر مذهبی جامعه، روایت‌های بعضا نادرست از مسائل دینی است. ...
زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله در زمانی رخ داده است که دمای هوا در شهر سی‌سخت در شب به حدود هفت درجه زیر صفر و ...
انجماد معاملات در بورس نامتقارن

انجماد معاملات در بورس نامتقارن

بورس‌بازان برای هفتمین روز کاری با دامنه نوسان نامتقارن دست‌وپنجه نرم کردند. جدالی که ...
1