کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله رئیسی برگزار شد

دردی که «بزرگواری» در حضور آیت‌الله رئیسی از آن یاد کرد

2 اسفند 1399 ساعت 12:34

نماینده ادوار مجلس شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: اگر نگاه کنید در تشکلات سیاسی و غیره که بنام انقلابی در این استان شکل گرفته نیز جامعه ایثارگران نادیده گرفته شدند و این گروهها را افراد خاصی مدیریت می‌کنند.


نماینده ادوار مجلس شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: اگر نگاه کنید در تشکلات سیاسی و غیره که بنام انقلابی در این استان شکل گرفته نیز جامعه ایثارگران نادیده گرفته شدند و این گروهها را افراد خاصی مدیریت می‌کنند.
به گزارش کبنا از یاسوج، نشست نخبگان و اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در سالن جلسات سپاه فتح این استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست که صبح امروز ( شنبه 2 اسفند ماه 99) برگزار شد، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس کل دادگستری استان، ستار هدایت‌خواه نماینده اسبق بویراحمد و دنا، حجت الاسلام بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ، روحانیون، ائمه جمعه و  جمعی زیادی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.
علی محمد بزرگواری نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس در شورای اسلامی اظهار داشت: امام علی (ع) به شریح قاضی فرمود جایگاه تو جایگاه پیامبر و جایگاه وصی پیامبر است، پس باید دانست که جایگاه قضا جایگاهی ارزشمند است.

    

 وی گفت: امیدواریم که شما با نگاه ویژه خود این جایگاه را با برنامه‌های مدون و راهبردی تقویت کنید و امام گوهرشناس ما برای این جایگاه در دوران حساس پس از انقلاب آیت الله بهشتی را برگزیدند.
 بزرگواری خاطر نشان کرد: استان ما با تمام ظرفیت‌ها در سایه سوء مدیریت محروم و کم برخوردار مانده است.
وی افزود: کسانی که در راه دفاع از این نظام جان و مال داده‌اند در این استان نادیده گرفته شده‌اند.
نماینده ادوار مجلس گفت: اگر نگاه کنید در تشکلات سیاسی و غیره که بنام انقلابی در این استان شکل گرفته نیز جامعه ایثارگران نادیده گرفته شدند و این گروهها را افراد خاصی مدیریت می‌کنند.
وی گفت: چرا در این جلسه که بنام نخبگان است نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که از نخبگان هست و بیشترین رأی را در بین نمایندگان نسبت به جمعیت کسب کرد و در ضمن برادر شهید هم هست دعوت نشده است. اینها درد است.


کد مطلب: 431061

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431061/دردی-بزرگواری-حضور-آیت-الله-رئیسی-یاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1