تاریخ انتشار
جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : ۴۳۱۰۲۱
با ارسال متنی مطرح شد

توضیحات دبیر سابق هیات اجرایی جذب هیئت علمی دانشگاه یاسوج در مورد خبر کبنانیوز

۰
توضیحات دبیر سابق هیات اجرایی جذب هیئت علمی دانشگاه یاسوج در مورد خبر کبنانیوز
کبنا ؛در پی درج خبری در مورد انتصاب دبیر جدید هیات جذب دانشگاه یاسوج [کلیک کنید]، حمداله اکوانی دبیر سابق این هیات توضیحاتی در این باره داده است که متن این توضیحات به شرح زیر است.
 
مدیر مسئول محترم رسانه وزین کبنا نیوز
 با سلام
 احتراماً، ضمن تشکر از زحمات حضرتعالی  و مجموعه همکاران برای اطلاع رسانی فراگیر و شفاف، عطف به خبر مورخه 28 بهمن ماه 1399 آن پایگاه خبری در مورد انتصاب دبیر جذب هیات اجرایی هیات علمی دانشگاه یاسوج خواهشمند است طبق قانون مطبوعات نسبت به درج توضیحات اینجانب اقدام فرمایید:
1. اینجانب به دلیل اتمام دوره  قانونی فعالیت به عنوان دبیرهیات اجرایی جذب، مشغله کاری گسترده و به رغم اصرار ریاست محترم دانشگاه یاسوج جناب آقای دکترعریان بر ادامه انجام وظایف دبیر هیات اجرایی جدب اعضای هیات علمی، از این مسئولیت  کنار رفتم و موضوعات جانبی مطرح شده در خبر منتشر شده دلیل خاتمه همکاری اینجانب دراین مسئولیت نبوده است.
2. دبیرهیات اجرایی جذب سمت سازمانی عمومی مصوب همچون مناصب معاونت، مدیریت و... نیست و حسب دستورالعمل اجرایی آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی، به صورت اختصاصی و حصری یکی از اعضای حقیقی هیات وظیفه دبیری را برعهده می‌گیرد. آقای دکتر محمد مهدی روشنفکر سال­ها به عنوان عضو کارگروه صلاحیت عمومی هیات اجرائی جذب فعالیت نموده است و با تصویت هیات عالی جذب به عنوان عضو حقیقی هیات اجرایی جذب معرفی شده است و به همین دلیل نیز به عنوان دبیر هیات اجرایی جذب انتخاب شده است.
3. همانگونه که در خبر منتشر شده نیز آمده آقای دکترمحمد مهدی روشنفکراز اعضای هیات علمی باسابقه، متعهد و خوشنام دانشگاه یاسوج بوده و سال­ها درمسئولیت معاونت فرهنگی، عضویت کارگروه صلاحیت عمومی هیات اجرایی جذب و مدیریت گروه معارف اسلامی و... خدمت نموده و این سوابق ارزشمند زمینه واگذاری دبیری هیات اجرایی جذب به ایشان بوده و بی تردید این تجارب گسترده درایفای مسئولیت بسیار پرزحمت دبیری هیات اجرایی جذب و تحقق مصالح کلان علمی و عدالت در جذب هیات علمی برای دانشگاه مادر استان مؤثر خواهد بود.
 
 با آرزوی توفیق الهی
سید حمداله اکوانی
دبیر سابق هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشگاه یاسوج
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آلام مردم سی‌سخت

آلام مردم سی‌سخت

در روزهایی که مشکلات معیشتی و معضل کرونا دست به گریبان اکثر مردم کشور است، یک زلزله نسبتاً ...
علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

بازی یادبودی که دو روز پیش برای زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان ...
خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

شاید کمتر کسی در کشور وجود داشته باشد که در همه حوزه‌ها کار کرده است. اینکه کسی بگوید ...
1