تاریخ انتشار
جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۴۳۱۰۰۸
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور داد؛

رفع مشکلات ایثارگران آسیب‌دیده در زلزله سی سخت

۰
رفع مشکلات ایثارگران آسیب‌دیده در زلزله سی سخت
کبنا ؛
معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور رسیدگی فوری و رفع مشکلات خانواده‌های ایثارگران آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده را صادر کرد.
به گزارش کبنا نیوز، سعید اوحدی در نامه‌ای به سید منصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرده است: مقتضی است سریعاً نسبت به رفع مشکلات خانواده‌های عزیز آسیب‌دیده در مناطق زلزله‌زده اقدام فرمایید.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نامه جداگانه‌ای خطاب به ملک محمد نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: با توجه به شرایط سخت و وضعیت آب و هوای منطقه، هر گونه کمک و مساعدت مورد نیاز هم با هماهنگی مدیر محترم استان بدون تأخیر عملیاتی و در اختیار استان قرار گیرد.
معاون رییس جمهور در ادامه آورده است: مدیریت بنیاد استان کهگیلویه و بویر احمد در مناطق آسیب دیده حضور داشته و از نزدیک وضعیت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان آسیب‌دیده را بررسی و نسبت به رفع مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام شود.
سعید اوحدی همچنین همه معاونت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران را موظف به همکاری کامل برای رفع سریع مشکلات ایثارگران آسیب‌دیده اعلام کرد.
گفتنی است، با تمهیدات پیش بینی شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد حوادثی مانند زلزله، منازل ایثارگران تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارد و بخشی از خسارات وارده توسط شرکت بیمه‌گر جبران خواهد شد.
بر اساس برآوردهای اولیه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویر احمد منازل حدود ۴۰۰ خانواده معظم شهید و ایثارگر در زلزله اخیر این استان خسارت دیده‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

بازی یادبودی که دو روز پیش برای زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان ...
خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

شاید کمتر کسی در کشور وجود داشته باشد که در همه حوزه‌ها کار کرده است. اینکه کسی بگوید ...
انتخابات ۱۴۰۰ با قانون فعلی؟!

انتخابات ۱۴۰۰ با قانون فعلی؟!

نمایندگان مجلس که به‌جای بررسی لایحه کارشناسی‌شده دولت ترجیح دادند طرحی سیاسی و در جهت ...
1