تاریخ انتشار
جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۴۳۱۰۰۶
در خطبه‌های 1 اسفند چیتاب مطرح شد

در کاخ سفید فقط انسان‌ها تغییر کردند

۱
در کاخ سفید فقط انسان‌ها تغییر کردند
کبنا ؛به گزارش کبنا، حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان در خطبه‌های نمازجمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ چیتاب با اشاره به مسئله عقد پیمان اخوت در بین مردم گفت: حضور در بین مردم و به هم رساندن آنان در قهرهای پیش آمده یکی از رسالات خطیر تقوای الهیست که منجر به انسجام و اتحاد درجامعه می‌گردد.
وی با  اشاره مسئله امروز جنگ در جهان خاصه قتل وعام مسلمین هم افزود: ازمصادیق تقوای الهی به داد مسلمین رسیدن در چنگ استکبار جهانیست لذا ساکت ماندن در قبال این حرکت خیانت و ظلم در حق برادر مسلمانمان است.
این خطیب جمعه با اشاره به هدف استکبار در حذف آیات مربوط به جهاد، شهادت وشهادت طلبی، ونکوهش سرزنش یهودیان هم گفت: نابودی دین اسلام و سیطره سیره شیطانی بر جهان هستی بارسیدن به اهداف چپاول گری و مستعمرگی کشورهای تابعه از اهداف شوم استکبار جهانی با خوی استعمار گری ست. حجت الاسلام پژمان با اشاره به مسئله برجام و روی کار آمـدن بایدن هم گفت: در طول یک ماه سکان داری بایدن نه تنها صحبتی نشده بلکه در اذهان ساکنان کاخ سفید پرونده پیچیده وسختی ست که تصمیم در قبال آن بسته به نظر صهیونیستی ست.
وی خاطرنشان کرد: لحظه‌ای انحراف از مسیر بیانات مقام معظم رهبری با تقبل و دلخوش کردن به وعده‌های توخالی دشمن با درس گرفتن از سابقه‌های تلخ گزینه اجرائی گفتگوی تمدن‌ها، می‌تواند تجربه مهمی برای مسئولان دیپلمات کشورمان باشد تا دیگر در مسئله دروغین لغو تحریم‌ها کلاه سرمان نرود. حجت الاسلام پژمان خاطرنشان کرد: مسئله همان هست لذا تعویض صورت مسئله گولمان نزند و آگاه باشید که تنها جابجائی در کاخ سفیدانجام شده تعویض جنس رئیس جمهوری ونفرات هست لذا عقاید شرارت و بدبینی نسبت به جمهوری اسلامی نه تنها کاسته نشده بلکه قویتر شده است.
این خطیب جمعه از کمکهای انسان دوستانه بخش کبگیان به زلزله زدگان سی سخت تشکر کرد و افزود: همیشه در جاهایی که لازمه بروز کمکهای انسان دوستانه لازم باشد مردم این خطه آنچه دارند در طبق اخلاص می‌گذارند و کمک می‌کنند.
------------------------------
پایان خبر اسمـاعیل رسـام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نشئه درد

نشئه درد

به اجبار پدرم ازدواج کردم و به اجبار همسرم مواد مصرف کردم، اما به‌خاطر فرزندانم پاک شدم ...
برجام در دسترس؟

برجام در دسترس؟

«ایران و آمریکا به میز مذاکرات بازخواهند گشت»؛ خبری که دیروز جوزپ بورل در نشست خبری خود ...
نظر عباس عبدی در باره تجمع نوجوانان شیراز

نظر عباس عبدی در باره تجمع نوجوانان شیراز

بهتر است از برگزار‌كنندگان تشكر كنيد كه چشم‌ها را به اين واقعيت‌ها آشنا كردند. جلوگيري ...
1