تاریخ انتشار
جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۴۳۰۹۹۸
مدیرعامل بنیاد علوی خبر داد؛

ارسال نخستین محموله امدادی-معیشتی بنیاد مستضعفان برای زلزله‌زدگان کهگیلویه و بویراحمد

۰
ارسال نخستین محموله امدادی-معیشتی بنیاد مستضعفان برای زلزله‌زدگان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی گفت: در پی وقوع زمین‌لرزه در مناطقی از استان کهگیلویه و بویراحمد، با دستور رئیس بنیاد مستضعفان، شب گذشته نخستین محموله کمک‌های امدادی-معیشتی بنیاد به مناطق آسیب دیده ارسال شد.
به گزارش کبنا، محسن منصوری با اشاره به ارسال کمک‌های معیشتی و امدادی بنیاد مستضعفان برای مردم زلزله استان کهگیلویه و بویراحمد، در تشریح جزئیات این کمک ها اظهار کرد: به دنبال وقوع زمین‌لرزه اخیر در منطقه سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، نخستین محموله معیشتی امدادی بنیاد مستضعفان با دستور رئیس بنیاد، شب گذشته به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.
مدیرعامل بنیاد علوی افزود: نخستین محموله ارسالی بنیاد مستضعفان شامل ۲۵۰۰ بسته معیشتی و امدادی، بسته‌های غذایی، البسه گرم و اقلام ضروری است علاوه بر این بسته های معیشتی و امدادی، ۱۰۰۰ دستگاه بخاری و ۵۰۰ تخته گلیم فرش نیز به منطقه فرستاده شد تا به‌صورت فوری میان مردم این مناطق توزیع شود.
وی خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان تامین کامل سیمان مورد نیاز برای بازسازی خانه‌های خسارت دیده و مناطق آسیب دیده از زلزله را عهده دار شده است و پس از برآورد میزان دقیق خسارت ها، سیمان مورد نیاز از سوی بنیاد مستضعفان به صورت رایگان تامین خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، منصوری گفت: بنیاد مستضعفان علاوه بر تامین سیمان رایگان برای بازسازی این مناطق، در بازسازی نقاط خسارت دیده نیز مشارکت خواهد داشت.

 
مرجع : ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما

علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

علی دایی تکلیفش را با صداوسیما روشن کرد

بازی یادبودی که دو روز پیش برای زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره مهرداد میناوند و علی انصاریان ...
خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

شاید کمتر کسی در کشور وجود داشته باشد که در همه حوزه‌ها کار کرده است. اینکه کسی بگوید ...
انتخابات ۱۴۰۰ با قانون فعلی؟!

انتخابات ۱۴۰۰ با قانون فعلی؟!

نمایندگان مجلس که به‌جای بررسی لایحه کارشناسی‌شده دولت ترجیح دادند طرحی سیاسی و در جهت ...
1