کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به دستور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی؛

سفر غلامرضا پناه به شهر زلزله زده سی سخت

1 اسفند 1399 ساعت 11:09

غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی روز جمعه به شهر سی سخت سفر می کند.


غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی روز جمعه به شهر سی سخت سفر می کند.
به گزارش کبنانیوز، غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی روز جمعه به شهر سی سخت سفر می کند.
وی در این خصوص اظهار کرد : این سفر به دستور مقام عالی وزارت جهت نظارت و بررسی و همچنین تحویل کمک های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با همکاری سازمان ها و بانک های زیرمجموعه به شهر سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام خواهد گرفت.
معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود : مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان با حمایت بانک رفاه و ۶۰ میلیون تومان دیگر نیز توسط بانک توسعه تعاون  برای کمک به زلزله زدگان شهر سی سخت کمک خواهد شد.
وی افزود : همچنین ۳ کامیون مواد غذایی و ۲ کامیون نیز پتو و دیگر ملزومات مورد نیاز از طریق سازمان های وابسته به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان فارس تهیه، که نهایتا تا پیش از ظهر روز جمعه وارد شهر سی سخت خواهند شد.
پناه در خصوص حمایت  شرکت های زیرمجموعه این وزارت خانه برای زلزله زدگان شهر سی سخت عنوان کرد: مدیر عامل محترم شرکت لعابیران با کامیون های پتو شخصا به شهر سی سخت خواهند رفت و شرکت پشم وشیشه هم با همکاری بسیج شرکت برای ارایه غذای گرم عازم شهر سی سخت شده اند که ان شالله از ظهر ۵۰۰ وعده غذای گرم را شروع و به هر وعده ۱۵۰۰ خواهند رساند.
نماینده ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در این سفر تصریح کرد: همچنین موجودی انبار کترینگ و اشپزخانه پتروشیمی فناوران شامل برنج و دیگر حبوبات در حال بارگیری است که صبح  روز جمعه به شهر سی سخت خواهند رسید.
وی در خصوص بازسازی منازل زلزله زدگان شهر سی سخت نیز اظهار کرد : مقرر گردید درمرحله بعدی بانک های رفاه وتوسعه تعاون نیز وام مناسب برای ساخت منازل را در دستور کار قرار دهند.


کد مطلب: 430987

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430987/سفر-غلامرضا-پناه-شهر-زلزله-زده-سی-سخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1