کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

مشکلات ارتباطی و مخابراتی روستای «کالوس» / چوب عدالت‌خواهی هدایت‌خواه را خوردیم، مورد غضب زارع قرار گرفتیم

29 بهمن 1399 ساعت 16:11

متأسفانه ما یه عمری هست زیر بار بی‌عدالتی کمر خم کردیم . زیرا یک روز چوب مرحوم محمودیان را خوردیم به بهانه رأی دادن به کاندیدای رقیب ، یک روز چوب مسعود حسینی را خوردیم ب بهانه رأی دادن به محمودیان ، یک روز چوب سید باقر موسوی را خوردیم به بهانه رأی دادن به حسینی و یک روز هم چوب عدالت‌خواهی هدایت خواه را خوردیم و مورد غضب جناب زارع قرار گرفتیم. اما دیگه چند سالی هست که کار کردن ایل و طایفه‌ای شده و به ما بی‌توجهی میشه، اما ما برخلاف همگان اعتقاد داریم که چوب خدا صدا داره مواظب باشید.


 در پی درج خبر تجهیز روستای دلی اولادعلی مومن بویراحمد به اینترنت پرسرعت، یکی از مخاطبان سایت خبری کبنانیوز، گلایه خود را در بخش «نظرات» در زیر این خبر، نسبت به نبود امکانات مخابراتی در روستای «کالوس» برای سرپرست مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد نوشت.
به گزارش کبنانیوز، این مطلب که در آن گلایه‌ای منصفانه درج‌شده و در آن به تغییرات سیاسی در شهرستان بویراحمد و دنا نیز اشاره‌شده، از طرفی جذابیت خبری داشته و از طرفی به مشکلات یک نقطه محروم در استان پرداخته، لذا انتشار آن به‌عنوان یک مطلب خبری را لازم دانستیم.
این گزارش به شرح زیر است:
جناب مهندس امیری مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد امیدوارم این مطلب را هم یه روزی مطالعه بفرمایید. چرا روستای کالوس که جزء روستاهای اقماری شهر یاسوج هست، از لحاظ پوشش آنتن دهی تلفن همراه وضعیت مطلوبی ندارد و هیچ‌کس هم جوابگوی ما نیست. با سامانه ۱۱۱ هم تماس گرفتیم ولی خبری نشد. ما ازلحاظ امکانات در شعب ابی‌طالب قرار گرفتیم. لطفاً اگر کاری از دست عالی‌جناب ساخته میشه تکلیف ما را مشخص کنید!؟
زیرا مجبوریم که به شهر مهاجرت کنیم و به دلیل نبود امکانات، حاشیه‌نشین شهر بشویم که فقر هم به دنبال دارد، اما بهتر از این هست که بچه هامون هیچ‌گونه امکاناتی جهت آموزش نداشته باشند حتی تلویزیون! یا با ایجاد زیرساخت‌های تلفن همراه و اینترنت پرسرعت همراه اول یا ایرانسل ... در خود روستای کالوس نه در مسیر منتهی به شهر چیتاب جهت عدم مهاجرت.
به ما کمک کنید،زیرا این روستا زادگاه سردار شهید هرمز پور هست و شایسته این‌همه بی‌عدالتی نیست یا لااقل تلفن ثابت به ما واگذار کنید، دعایتان هم خواهیم کرد. البته ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست قبلاً جناب دکتر هدایت خواه نماینده این شهر بودند و می‌توانستند برای ما این کار را انجام بدهند ولی ایشان به دلیل رعایت عدالت امتناع کردند. زیرا از نظر ایشان زیلایی و دلی رچ و ... مقدم بر روستای کالوس بود.
اما متأسفانه ما یه عمری هست زیر بار بی‌عدالتی کمر خم کردیم . زیرا یک روز چوب مرحوم محمودیان را خوردیم به بهانه رأی دادن به کاندیدای رقیب ، یک روز چوب مسعود حسینی را خوردیم ب بهانه رأی دادن به محمودیان ، یک روز چوب سید باقر موسوی را خوردیم به بهانه رأی دادن به حسینی و یک روز هم چوب عدالت‌خواهی هدایت خواه را خوردیم و مورد غضب جناب زارع قرار گرفتیم. اما دیگه چند سالی هست که کار کردن ایل و طایفه‌ای شده و به ما بی‌توجهی میشه، اما ما برخلاف همگان اعتقاد داریم که چوب خدا صدا داره مواظب باشید. لطفا ما را دریابید!


کد مطلب: 430906

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430906/مشکلات-ارتباطی-مخابراتی-روستای-کالوس-چوب-عدالت-خواهی-هدایت-خواه-خوردیم-مورد-غضب-زارع-قرار-گرفتیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1